Sunday, October 12, 2008

Vääna

Vääna on konkurentsitult mu sügise lemmikspot. Tuult oli täna küll oluliselt vähem ja laine madalam, kui eelmine kord, aga sõita sai 7m2 siiski edukalt. Proovisin isegi ühe hüppe teha, mis üllaülla ka õnnestus, aga kuidagi kõrgel olin ja rohkem proovida ei julgenudki :D Ilmad on ka ikka väga head, poleks uskunud, et oktoobris veel 3/4 kalipsoga OK surfata on :)
Britt, Jane ja Kristiin olid jälle nii tublid, kohe lohed täis ja vette, vaatamata sellele, et ees olid päris teravad lained ja keeruline minema saada sealt. (Y)

3 comments:

Britt said...

ojaa!:P Sügis on supper! Mul 5/3 klüüüpsoga ja muude termoasjadega jumala soe;) Tubli naine, Kristi, et hüpet proovisid!! Homme batuudil näeme?!;)

Kristiin said...

Kristi...sa oled ikka hull naine, mõnuga lasid seal taga:D
Mul ikka kartus selle ülepea vee ees:D

Unknown said...

Kristit vaadates on selline magus kadekas sees kui näed kuidas ta tihti hullult sügavas mõnuledes sõidab.
Ma ka jäneste klubis ülepea vee suhtes. Mis muud kui tuleb ikka vest hankida. Tahan ka seda mõnu!

Nii lahe, et hüpe kõrgelt välja tuli! Super!