Tuesday, October 14, 2008

Kakuka päikesepaiste

14.10 Kakukal Kristiga. Aivo, Raavo olid ka + veel mitu meest.
Päike paistis u 80% sellest tunnist mis ma vees sain olla!
Kui kohale jõudsin siis Kristi mõnules vees. Kohe kui ma oma kamad liivale panin jõudis kohale, et ojee papud on kodus radiaatoril! :D Kodus käik oleks jälle 40 min + mul surfi aeg oli nakuinii ajaliselt planeeritud järgmiste kohustuste tõttu.
Seega oli variant kas paljajalu minna v siis midagi leiutada. Valisin teise variandi ja mässisin jalad prügikotti, Aivolt laenasin valget teipi kinni tõmbamiseks ja minek.
15 min sõitsin nii - külm ei olnud aga et homemade papu nina lagunes, panin tavalised sokid peale ja ülejäänud aja sõitsin siis nii. :D
Kargama ei hakanud, sest nii hästi laud jalas ei olnud aga toeside´i proovisin paar x harjutada.


Welcome Triina! Väga lahe, et liitusid meiega ja veel lahedam on Su tegemistest lugeda. Ja palju õnne backroll kiteloopi ära tegemise puhul! :)

5 comments:

Kristiin said...

las ma nüüd naeran:D:D:D
vägevad sussid ikka, aga surfil käidud, tubli oled, oleks pidanud eile ka targem olema prügikotist kalüpso tegema:D:D

Unknown said...

icc see oleks lahe olnud!! nagu must muumia! :D
Huvitav kas keegi toidukilesse mässituna on sõita proovinud? :D

Triina said...

Geniaalne!! Hädaabi nippide osakonda.

Ja aitäh sooja vastuvõtu eest. Feels like home already :D

Kristi said...

Keegi on proovinud küll, poisid mässisid talvel jalad toidukilesse, et külm poleks :D

Eneli said...

Päris äge ideee :D . vara sügisel surfan ma sokkidega ja nüüd hiljem peaks hakkama harrastama kilekotte sokkidega:D