Monday, October 13, 2008

Vääna pime kähkukas :D

13. okt - täna siis sõna otseses mõttes pime kähkukas Väänas mille pühendan Kristiinile. Kimasime Kristiini (K) ja Spankyga Vääna, kl 18 olime kohal. Aivo pani just kama kokku, nuusutasime tuule üle ja hakkasime siva riideid vahetama.
Selgus et K oli kalipso koju unustanud :( :(
K andis oma Besti 9 warood mulle sõiduks ja oli mu hooldusmeeskond täna. Minu hooleks jäi aint sutsu sõita.
Nagu eilegi tegin väikeseid otsi. U 30 min ja siis oli päris pime ja tuul ka kukkus.
Waroo on ikka jumala hea kite. Olin enne sõitnud Besti W 7sega, mis mulle ka meeldis.

Seejärel kimasime kl 20ks lumelaua trenni Audentesesse, kus sai jälle lahedalt karata. Trennis siis mina, Nata, Kristiin. Tahaks rohkem harjutada tegelt. Hullult lahe on.

Ok, Kristiin käskis kõik kirja panna :D enne surfi käisin ratsutamas ka. Punkt. :D

1 comment:

Kristiin said...

pilt on ikka eriti öine:D