Thursday, October 9, 2008

Lumelaua trenn Audenteses

Nii käisime siis neljakesi trennis: Jane, Kristi, Nata ja mina!
Hästi lahe treener Eero tegi enne kõva soojenduse, nii et võhma võttis välja, lempar oli 1 min pehmel madratsil hüppamine:)
Pärast sai hüppata batuudil koos handle'iga või noh igaüks tegi seda, mida soovis. Proovisin raileyt, kurat jube raske on sellise vedela handle'iga, a no Rebu tegi ilusti ära:)
Veel saltotasin ette ja taha ning harjutasin kraade kah, need vajavad lihvimist, ja siis tahaks väikese kraadiga saltot kah järgmine kord visata.
Ma arvan, et igaüks õppis miskit uut...eino lahe trenn oli, võhma võttis välja ja kuhugi poole arendab ka...järgmine kord jälle!


5 comments:

Unknown said...

Väga bro oli.
Saltod ette ja taha, ma ei old neid varem teinudki vist. Mu lemparid olid see x tasakaaluharjutus torul ja tagurpidi salto :D Käte peal seismist tahaks nüüd hullult harjutada :D
Täitsa korralik füüsiline trenn ja luks et koos venitustega!

Kristi said...

No maitea, süda oli paar tundi veel paha :D a Kristiini sooritused teevad kadedaks, proovin veel...Tänks Janele, poleks seda tagurpidi saltot vb muidu kunagi proovinud ;)

Britt said...

no kahjuks ei jõudnud saltosid tegema teiega:( Pidin lambist Londoni sõitma Eesti au ja väärikust päästma:D aga tuleval korral palun kõigi erandlikku tähelepanu minu järeleaitamisel;)

Kristiin said...

esmaspäeval kell 20.00 siis läksime, plikadega aitame sind ja treener Eero ka kindlasti:D

Eneli said...

aga miks kite omas ei käi vms? ma tahakskaa retsilt käia aga saaks ainult reedeti, aga teil pole siis