Monday, October 27, 2008

Nädalavahetus, surfff ja torm

25.10.2008 Laulakas

Laupäeval tulime Reimoga Tallinnasse ja plaanis oli Vääna lainetesse hullama minna. Kuna Väänas ei puhunud, siis panime edasi Laulakale, kus kuulduste järgi ka miskit tuult polnud. Ma jätsin oma asjad maha, kuna olin tiba haige ja just in case võtsin kalüpso kaasa.
Kohale jõudes pumpas Raavo 7 rultsisega, nii et polnudki väga lootusetu. Reimo sai 9 ruudusega sõidetud ja hüpatud. sorry aga ma pean ikka ära mainima, et sain liinidega pikki õlga, nii et liinid kärsatasid jope ära.
Kui Reimo isu täis sai sõidetud, tahtsin ka ikka vette minna. tõmbasin kõrkjate vahel kalipso selga ja minek. Sain 2 triipu tehtud ja tuult polnud enam üldse. Not my lucky day:)



Reimo



Ma









26.10.2008 Pärnu torm

Hommikul sõitsime tagasi Pärnu. Merele jõudes oli nii palju inimesi kogunenud tormi vaatama. Reimo sõitis kuskil tunnikese, ma tegin pilti ja filmisin oma roosa nunnu kämmiga. Teised neiud tulid ka tormi vaatama- Kristi ja Jane...kuid keegi meist vette ei kippunud, kuna jah...oli suht meeste tuul.

Kokkuvõtteks olen 8 päeva jutti surfida saanud ja kokku ca 17 tundi, nii et pole üldse paha. Läksin nüüd puhkusele niikauaks kui terveks saan!

4 comments:

Unknown said...

Nii kahju, et Sul laupäeva sõidukas nihu läks.
Aga varsti oled jälle terve ja minekuvalmis!

Kristi said...

Saa kiiresti terveks!!! Nädalavahetuse võiks surfile pühendada kui tuult ja tervist on :)

Triina said...

Surf ravib kõik haavad!!!

Eneli said...

ahh, sa oled ikka nii tubli.