Sunday, October 19, 2008

Kakukas 18.10.2008


Eile hommikul vaatasin aknast välja, väljas puhus täiega. Aga mul oli varajane äratus ja pidin minema esmaabi koolitusele. Kell 9.00 olin seal..hmmm...täiesti üksida..õnneks jäi see koolitus ära ning kimasime Kakukale, kus puhus korralikult. Niisiis oli minu 9m2 warum liiga palju ning jagasime Reimoga tema 7 ruudust.
Kohale tulid veel Jane, Kristi, Kesa, Raavo ja Raavo naine.
Sai mõned triibud tehtud ja kokkuvõttes kuskil tunnike kirjas. Miskit uut väga kahjuks ei õppinud, aga lahe oli ikka!
Täna Pärnu..juhuuu!

5 comments:

Unknown said...

Nii lahedad pildid on R naine teinud laup sõidupäevast! :)
Ma juba nii kibelen Pärnu...

Kristiin said...

on ja nii kihvtid pildid, am kohe kirjutan eilsest pärnust, vot see oli seiklus

Kristi said...

Kirjuta jaaaaa..., nii igav...

Unknown said...

Ma ka juba kibelen Kristiin ja ootan juttu eilsest surfipäevast!

Unknown said...

Kolmapäeva hommikul tulen Pärnu! Täna-homme katsun asjalik olla ja Pärnu tuulele mitte mõelda. :D