Saturday, October 11, 2008

Pärnu võistlustejärgne :D surf

11.10 Me Kristiiniga paradiisirannas. Jälgisime osalt vihmas ja osalt autos võistlusi. Lahe oli. Reimole elasime kaasa, nagu chearleaderid :D ta oli tubli ka.
Võistluse võitis Risto. Mõned prod olid eile pidu pannud ja seepärast jäi neil kuuldavasti parim sooritus andmata. Kahju. Kuigi showd sutsu ikka sai.

Võistluste lõppedes kimasime Kristiiniga vette. Liiklust vees oli.
Ma sõitsin alguses suht surfiranna ees kuni Risto kamandas ära :D siiani pisike hämming kas jäin ette v siis oli see nali :D aga ilmselt jäin ikka ette ja ju tal jäi mingi trikk tegemata et ma koperdasin seal.
Igatahes üritasin siis elueest kõrkjate poole ja eemale saada.
Kimasin suht niisama väikseid triipe, üritades järgmistel sõitu mitte häirida, kes ka hüppasid. Kuigi ma saan teiste vahel omaarust sõidetud küll.
Kui sõita saab siis on alati mõnus olla aga midagi ma proovida ei saanud. Laua aasad tuleb suuremaks teha. Suts olen enda peale kuri, et ei läinud veel rahulikumasse kohta ja proovinud lainestki rohkem karata vms. Aga homme ka päev :D
Kristiin oli aga megatubli - jejee!

3 comments:

Eneli said...

Noo oleks ka tahtnud võistelda tegelikult, aga oli juba plaanitud tallinna minek. mul kah aasad on veel liiga väiksed ja jalatsitega pole ma üldse harjunud.

Unknown said...

Eneli - Sa oleks saanud Triinaga paaris olla :)
Kahju jah et Sind ei olnud. Ja et teisi tsikke ka rannas polnud. Igaühel mõjuv põhjus täna.

Ma loodan, et nüüd kui aasad suuremaks teen on parem. Suvel jah luksim ses suhtes.

Triina said...

Pettumus oli päris suur, kui avastasin, et tsikke võistlemas polegi seekord. Oleks teadnud, et harrastajatesse nii vähe võistlejaid jääb oleks Kristiin või sa Jane võinud regada küll.

Aga Priiduga võisteldes oli pinget piisavalt. Handlepassi vendadega läheks vast igavaks.

Igaljuhul lahe kogemus :)