Tuesday, October 21, 2008

Teine puhkepäev Pärnus

Ärkasin, puhus, kella 14.00 paiku läkśime sõitma.
Tuul oli ca 11-12 m/s ja oleks pidanud oma 9m2 minema. Passisin kaldas, Reimo oli oma 7m2.
Äkki nägin Otsat, kes lahkelt oma 7m2 Obsessionit pakkus. jeee. Tänks:)
Täna harjutasin jälle hüppamist siis, aga lõpu poole ainult paremalt hasl, kuna lauas olen ka goofy, siis nagu kindlam ja mõnusam tunne.
Sain täna oma kõige kõrgemad hüpped. Mõnikord kukkus laud alt, mõnikord kukkusin ülevalt alla, a noh harjutamise asi.
Muidugi õigesti popida veel ei oska.
Mõned hüpped sain päris kõrgele ja ilusti maandutud kah!
Viimase hüppega vajusin allatuult kaldasse ära ja tõmbasin lohe liiga järsult tagasi Karistuseks on nüüd puusa pealt tiba katki, kuna lohisesin meetrikese mööda kallast!
Kokkuvõteks jälle äge surfipäev ja ca 3-4 tundi sõitu!
Juhei!
Tüdrukud, kas homme tulete?
Miks Aivo oli täna üksi Pärnu lastud????

3 comments:

Triina said...

Ah dääm, oleks pidanud hoopis täna Pärnu tulema. Mõnusa tünni sain Treimanist...
Homne tuul nõnda kahtlane ja järgmine korralik lõunakas alles reedel. Ega jään vist ikkagi siia sitsima.

Homsesse hüva hüpet!!

Unknown said...

Kristiin ma ei jõua juba ära oodata et saaks ka Pärnus vette! :D Sa oled ülimega tubli!

Jejee tegelt varsti hakkan sõitma juba Pärnu poole!

Aga Aivo helistas mulle ka. Kristile ka aga Kristil ju vigastus takistuseks :(
Aga mine pekki kui närvi ta mind ajas :D mul oli täna päev kohustusi-kohtumisi täis planeeritud :D ja tema kiidab oi kui hea Pärnus on... et tule ikka!
Hea et ma sügelema ei hakanud :D Ei tegelikult ka ei hakanud! :D Eiei! :D

Anonymous said...

Jane, selgemalt paluks