Monday, October 20, 2008

Esimene puhkusepäev Pärnus!

Oi kui mõnus oli täna ärgata, kuskile kiiret ei olnud ja esimene puhkuse päev võis alata.
Käisin Pärnus linna peal ringi, juuksuris ja solaariumis. Juhuu. Õhtul hakkas puhuma mingi 7-8 m/s ja kui Reimol tööpäev läbi sai, kihutasime randa. Kähku lohed kokku ja minek. Täna oli üliluks surfipäev - kokku 5 lohet rannas ja hea harjutamise tuul. Proovisin täna siis hüppamist. Sain mõned korrad oma arvates päris kõrgele ja isegi kenasti edasi sõita. Hüppamist proovisin mõlemal halsil.
Vähemalt on julgust lohe üle pea tõmmata ja õhus on jumala kihvt tunne. Tahan homset juba ja uuesti proovida.
Täna sõitsime ca 1.5 tundi kuni pimedaks läks!
Kihvt oli!

6 comments:

Unknown said...

Oi Kristiin! Nüüd hakkad vees mu hüppamise juhendajaks-õpetajaks :D ilma naljata!
Mul nii hea meel Su üle!

Triina said...

GO Kristiin!!! Uskumatu millise väledusega trikke tuleb.

Kle aga ära homme mu rekordit veel purustama hakka. Mul siin vaja egotrippida ja nii

Reims said...

je je jee! täna 7mesega hüppama:D

Kristi said...

Vaatan tänast prognoosi ja kadestan Teid kõiki seal Pärnus :) Kristiin, ei oska midagi isegi öelda, pool suve Pärnus harjutasin, aga ikka korralikke hüppeid pole :$

Raimo said...

homme siis kiteloop??

Kristiin said...

ee kiteloope veel ei tule...
Ja Kristi, mul ka korralikud hüpped ei ole...vaikselt harjutan ehk teeb harjutamine meistriks ükspäev:)