Tuesday, October 14, 2008

Häädemeestel Häädnaised

Tere Daamid!

Olen valmis alustama oma lohesaagat siin jumalikul lehel.

Alustuseks ütlen kohe ära, et tegin eile pattu ja surfamas ei käinud :( Sain pühapäevasest surfist raske üledoosi. Nii raske, et ei jõudnud pärast õhtul saiagi suhu panna. See selleks, täna tundsin end mõnevõrra puhanuna ja kindel siht silme ees läksin mereäärde. Loomulikult oma võluva kaaslase Tomiga.
Nagu te mäletate, tegi võistlustel Priidu mulle ära backroll kiteluubiga. Seda ma täna proovima otsustasin hakata. Tegelikult olin juba ammu vaimu sinna suunda sättinud aga täna oli see Päev. Alustuseks nipet-näpet hüppeid, fronte, backe ja luupe ning kui päike tagant kiirustama hakkas, esimene rollluup. Maandumine lauale aga jäin luubiga veits hiljaks ja ei tõmmanud lõpuni, karistuseks kihutasin nagu tuulispask allatuult. Kuna esimene katse kondi murruga ei lõppend, tegin ka teise. See oli vabsjee uskumatu. Ei saanud arugi, et oleks midagi teinud. Ei mingit allatuult lohisemist ega jama. Kolmas lõppes millegipärast kõhuli glissates. Neljas tuli jälle üdini korrektne. Nii ta mul tõusude ja langustega arenes. Kahjuks ainult ühel halsil seekord.

Polegi viimasel ajal ühtgi uut radikaalset trikki tulnud, nii et olen väga rahul tänase saavutusega!

5 comments:

Kristiin said...

Ihaaa...essa blogimine sul! Tubli oled, proovi edasi varsti on sul lukus see trikk;)

Unknown said...

Väga lahe!!!
Kaua Sa sõitnud oled Triina?

Triina said...

Tänks naised!!
Vast kolm aastat tuleb ära. A te olete võrreldes minu esimese aastaga ikka tunduvalt usinamad. Tuultega on see hooaeg vedanud roppu moodi.

Eneli said...

No sa oled ikka eriti tubli. Nüüd on nii külm juba uute trikkide jaoks. sussid, kindad ja müts mulle üldse ei istu. ma ei suud anendega üldse harjuda ja nüüd kolmeks nädalaks USAsse minek kaa, kui veab saab seal sõita. järgmine aasta pean kaa kindlasti loope tegema hakkama ja värki. mul pole julgust nende jaoks :/

Triina said...

Naine on selles suhtes ikka jama olla, et testestorooni jääb vajaka ja jänes koguaeg püksis. Meestel jummala lihtne, üks päev räägivad, et teevad ära ja teisel juba trikke tuleb ludinal. Ma pean igaks liigutuseks vähemalt 2 nädalat julgust kogua... masendav :D

Kle aga mis USAs teed? Lähedki surfireisile või niisama?