Monday, October 6, 2008

Miks me seda teeme!

Et miks me oktoobrisesse külma merre ronime või siis.. unhooked läbi kõrkjate lendame:D Põhjus ju šelgemastšelge:)) Selle "terava" tunde ja adrenaliinilaksu nimel, mida lohesurf annab, tasub koerailma trotsides seda kõike "taluda"!

Laup ja pühap. sõitsime mõlemal päeval Tallinnast Pärnusse, et võtta päikeselisest sügisest viimast. Kesa, Kristi, Asko, ma ja pühapäeval ka Timo. Laup. Pärnu rannas läksin 7-ga peale.

Järgnev on pühendusega Janele:
Õnnestus mul siis lohe väikse tuule tõttu vette lasta, misjärel see üle oma ballooni hakkas rulluma (varem pole mul seda juhtunudki veel). Õnnestus pidur peale saada liikumisele ja sain liinid kiiresti korda tõstetud. Pommimehe abiga lohe üles ja teisele katsele. Mitte väga palju hiljem juhtus seesama- lohe vees - Pommimees aitas mul siis aparaadi uuesti üles, aga suure rabistamise tagajärjel oli mul chikenloop lahti läind! ja siuhhhhh Pärnu linna poole lendu!:D:D Õnneks safety oli kenasti küljes ja maandusin ohutult. Õppetund nr 34: kontrolli alati kinnitused üle, enne kui lohe taevasse lennutad!

Pühapäev möödus Olli rannas (ainukesed inimesed seal). Puhus üle maa tuul, ranna poolt vaadates paremale kõvasti, mistõttu vägagi auklik. Triibutasin ja harjutasin täna veel kehvapoolset vasakut halssi. Asko sai kiteloopi tehtud -lihtne olevat!:)
Hiljem saabus ka öine Jane:)), kelle tegemistest veel lugeda saame!;)

2 comments:

Kristiin said...

jejejeee...õnnitlused esimese sissekande puhul!!!
Tahaks juba sõita jälle ...jejejee!

Unknown said...

Britt tubli et sule pihku võtsid! Ja nii lahe oli teie ärasõidetud nägusid näha! Kahju aint, et ma teiega ühel ajal ei saanud seal nautida :D samas ma sain staaritseda paradiisis pärast.