Monday, March 15, 2010

Nädalavahetusel rihmaks

Laupäeval lubas Tenks oma boksi lõpuks metsast välja inimeste sekka. Tuul edelast 5-7 m/s ja mul kaheksa ruudune :S
Alguses õnnestus boksi hästi tabada aga siis tuul muudkui langes ja langes ning lõpuks liikusin vaid mõttejõul ringi. Uued mänguasjad ja mina ei saagi mängida... masendav

Pühapäeval loodekas 7-10 m/s ja poisid tõid ühe obstaakli veel metsast ära. Selline lai sandwich boks, mille kikkeriks sättisime. Asusime neid siis usinalt nühkima ja Anz ning Mihkel filmima. Tuult muidugi täna liiga palju, unhooki eriti ei rebinud. Olime seal juba mõndaaega lõbutsenud ning üsna väsinud, kui ühtäkki teise linnutorni juures lohesid märkasin. Päris ära ehmatas esialgu. Külalisteks Säga, Reims ja Raiks Pärnust. Lehe kohvik viskas üle, tahtsid vahelduseks Lepanina restosse. Libistasid natuke trikke meie kaamerasse ja kimasid edasi. Nädalavahetused on lahedad, näeb inimesi!

Ehk Tenks Productionsi alt tuleb ka kunagi täispikk film välja.

7 comments:

Marianna said...

Nii, esimene samm saabaste suunas;) Kuidas meeldis obstaklite peal libiseda?:)

Triina said...

Supercool! Tõeliselt mõnus vaheldus. Paneb mõtlema küll see wakestyle laud. Slingshotil ju äge Darkside buutsidele. http://www.slingshotsports.com/2010-Darkside?sc=45&category=17548

Eneli said...

Slingshoti darkside kohta olen ka päris palju head kuulnud ;) Ükskord, kui puhub nv või nädala sees kellegil aega ja tahab suvilasse liikuda korra, siis ma tulen sinna sõitma. ;) tahan kaa proovida, ma loodan muidugi sääre ellu jätta. obstraaklid ei armasta mu jalgu :D

Marianna said...

Darkside on ühes suuruses ainult 138x43, paljud SS kuttid sõidavad Reflexiga kaablis, lohega ja winchiga aga see vajab rohkem tuult kui Darkside.

Pane video kindlasti blogisse ülesse kui valmis saab;)

Marianna said...

Kus kohas need obstaaklid asuvad?

Triina said...

See kaunis takistusrada asub meil Häädemeeste rannas. Tulge läbi :))

Unknown said...

Mul laupäeval puhkepäev, astun ka läbi vb! :D
Ausalt, tahaks ka Triina parki ju!