Monday, March 29, 2010

lohetajate uus põlvkond

mulle on uued tulijad alati hingelähedane teema olnud.

loodan, et olen seda piisavalt väljendanud nii
lohekoolitusi tehes kui ka rannal uutel tulijatel
silma peal hoides või nendega koos pidutsedes.

aga nüüd läheb asi veel isiklikumaks,
sest nüüd võtsin selle järelkasvu teema lausa
südameasjaks või siis kui täpsem olla, siis kõhuasjaks.

teatan ametlikult, et surphy kannab surphybeebit:)

seega, paari järgmise kuu jooksul pole mind mõtet
merele kutsuda ja lohe külge meelitada.
mitte et ma ei tahaks, aga lihtsalt ei saa.

aga on ju hea uudis, et meie read täienevad
juunis veel ühe chicki võrra...

aga teie olge tublid ja
surfake minu eest ka!

surphy




9 comments:

Eneli said...

Palju õnne!!!

Unknown said...

Hei kallis Surphy!
See on nii imearmas! Ma olen nii häppi Su üle! Ja et veel surfitsikk! Supervahva!
Tee oma kõhule minu poolt pai ja naudi seda imelist aega! awww!
Musikallipai!

Marianna said...

Palju õnne meie poolt ka!;)
juuni, hmm? See tähendab seda, et Arubal surfasite koos?;)

Triina said...

Wow, õnnitlused!!! Meil ongi liiga vähe tsikke tiimis.

Kristi said...

Assaaa! Palju palju onne siis Cabaretelt ka!

Kristiin said...

oi nunnu palju palju palju onne minu poolt ka! kallistan kovasti!

magusasi said...

numsikud! suured tänud heade sõnade eest ja see on ütlemata armas, et teil ka nii hea meel on!

aga jah marianna, minust sai endagi teadmata kõhuelaniku arubamaale smugeldaja, aga loodetavasti talle meeldis soe ja mereline kariibimerekliima :)

muidugi oli kahju see, et ei saanud arubal trikitada ja imeodavalt uut kama soetada, sest plaanid selleks suveks muutusid, aga liitun teiega merel nii ruttu kui saan!!!

olge tublid!

eluonlill.ee said...

Kallis Surphykene! Palju õnne ka minu poolt siit kaugelt palmi alt. Suvel tuleme siis minu surfitsikiga eestimaale ehk ka, siis tsekkame sinu surfitsiki üle ka :).

Head kõhutamist sulle ja eks kui näeb, siis muljetab :)

eluonlill.ee said...

et siis teine kristi on siis filipiinide kristi :)... et noh segadust ei tekiks :D