Tuesday, March 23, 2010

Font D'urle, Vercors, France




Käisin 2 nädalat Prantsusmaal puhkamas ja esimest korda snowkitemas. Esimesel päeval käisime Grenoble lähedal Vercorsis ühe flati spoti peal. Tuult oli ja ei olnud, kaasa võtsin ainult 7.5 ruuduse. Sain oma esimesed sõidud sõidetud. Sõitsin kuskil 1 tunni, kuna tuul oli selline on/off. Järgmisel päeval käisin lihtsalt lauda sõitmas, ma tegelikult igatsen jubedalt lumelauda, ahhh, võib-olla järgmine aasta. Eniveis lumi ei olnud eriti hea, aga park oli ilus. Pärast seda olin nädalavahetuse Lõuna-Prantsusmaal Montpellier'is, mis oli eriti ilus linn mere ääres, rand oli ilus, sooja kuskil 14 kraadi ja puhus ka, kahju et kalipsot ja lauda kaasas ei olnud, aga sinna ma plaanin mai kuus tagasi minna paariks nädalaks.
Kaks päeva sõitsin prantsusmaa parimas snowkite spotis - Font D'urle. See on suur suur ala mäe tipus, asub ka Vercorsi mäestikus. Kilomeetrite kaupa on seal kõike mägesid, väiksed kaljud, natuke kive, ühesõnaga on see nagu üks suur looduslik park. Esimese hooga oli mul suhteliselt keeruline mägedes sõita, sest see pole päris lumelaud ja mitte ka nagu lohetamine. Kuskil poole tunniga sain aru kuidas mägedest üles alla sõita. Eriti lahe on see, et sa saad sõita kus tahad, minna kuhu tahad, paras playground. Muidugi freestyle lumel on ikka hoopis midagi muud, popida on raske ja tuul on mägedes puhanguline. Proovisin erinevaid asju küll- surface passi (the easiest trick) backrolli, unhook backrolli, grabe, blindi, uh raileyt. Kokku sõitsin kuskil 6 tundi ma arvan.
Nii ja nüüd ma olen koos tuulega tagasi El Gounas!

1 comment:

Triina said...

Päris kobe pleiss esimeseks snowkaidiks!!