Friday, March 5, 2010

el gouna love

Ma armastan meie laguuni. Puhus jälle nädala, enamus ajast on tuul suhteliselt tugev olnud, 7 ruuduse ilm. Mõned päevad on nipa napa tuul. Eniveis olen viimasel ajal sõitnud c-lohedega, fueli ja vegasega ja im in love. Unhookis käituvad need ikka palju paremini, deltaga tirib käed kohe sirgeks c lohel ei tunnegi erinevust kas teed hooked in või unhooked trikke. Ja tuuleulatus unhookiks on palju parem, kõik sõidavad 7 ruudustega, mina 9sase fueliga unhookin, naisness.
Eile ühe railey to blindi katsega ei saanud poomi kätte, pööran ümber ja lohe lendab 12nes minema, hehehe leash läks katki. Siin on suhteliselt savi kui midagi sellist juhtub, sest meil on sideshore tuul ja paat toob lohe ära, eestis nii hästi ei lähe. Meil on siin super low tide, ning liivariba veest väljas kust saab beach starti harjutada, i like it. Pole suurt miskit lisaks õppinud, sbend ja railey to blind on viimase aja saavutused, hmm eile harjutasin unhookis high jumpi, sest tahan kung fu ära õppida ja handlepassi jaoks tunnet saada, millal on õige hetk passida.
Esmaspäeval lähen prantsusmaale, esimest korda snowkitema, naiss, sest el gounas on tuulepaus!

4 comments:

Marianna said...

Ma ei suuda enam lugeda kuidas te soojas surfate:))) Nii tahan sooja vett ja tuult. Võtke viimast;)
Mul oli C-tüüpidega armastus esmapilgust, uued on nii head:)

Triina said...

Olen ka C-de peale pärist tihti mõelnud aga tuuleulatus hirmutab just. Ei jõua viite lohet korraga osta. :/

Kristiin said...

Fuelidel pidi päris hea tuuleulatus olema ja mis on c lohe pluss, saad kõva tuulega normaalselt sõita, nii et ei ole overpoweris.
Nüüd me teame miks Marianna kunagi 7st peaaegu ei kasuta:)

Marianna said...

Ma võtan 7-st siis kui >11-12ms;) Ülemist otsa ei teagi veel, eelmine hooaeg sõitsin 15-16ms depower oli pisut väljatõmmatud. 2010 11m2 Fueliga olen korra sõitnud, sama hea kui 2010 11m2 HiFi Comp ja muuseas poomi tunne vääga sarnane:) Vahe ainult detailides