Tuesday, August 25, 2009

teeme pärnus peo


tere mummid,

kuulge, mulle tehti elu pakkumine.
pärnus on see nädalavahetus vaba üks suur
kolmetoaline korter, kus on kaheksa magamiskohta,
aga täiesti hiiglaslik terrass.

et teeme peo, nagu plaanisime, aga võõrustame peo
mõttes, (mitte ööbimise mõttes, kui just muid plaane ei tule),
oma lemmikuid ja parimad surfimehi.

no nagu aitäh neile AITÄH suve ja seltskonna eest.
teeme head süüa, toome kohale DJ seti jne.

http://www.city24.ee/kinnisvara/korter/597894
hind 28-30. august vaid 2500 krooni!!!

mina oleksin 500 krooni eest käpp elama kolm päeva Pärnus.
ka prognoos on reedeks, laupäevaks ja pühapäevaks pärnusse!!!

4 comments:

Eneli said...

See nv on Hiiumaal cabrinha camp. Mina olen sseal.

Jana said...

Krt!!!! Ma tahaks ka pliksidega pidu panna ja oma valikul surfimehi kohale kutsuda, aga olen ka cabrinha campil. Eneli seal näeme:-) Miks üritused ikka samale ajale satuvad:-(

Eneli said...

Ohh, naiss, et sa sinna tuled:D

Katharina said...

a teeks mõni muu aeg siis äkki või? ma ise ka ei saaks tulla..