Monday, August 31, 2009

Cabrinha camp

Osalesin ka Cabrinha campil??? Besti lohega. Väga armas üritus oli, palju head muusikat ja muusikuid, kuna Paap avas ürituse trummidel ja enamus osalejaid said endale erinevad pillid nagu kõristi, tamburiin, bongo, millega moodustati kohe cool isetegevus bänd. Palju lahedaid uusi tuttavaid, palju juba tuttavaid... Lisaks Eneli kirjeldatud orienteerumisele oli esimesel õhtu kavas inimese suuruse pehme palliga mäng a la ragby. Pall tuli vastaste joone taha ajada, kummaski võiskonnas u 20 mängijat - võite ette kujutada milline rüselemine see oli, ma sain sellise puuka, et võttis lonkama. Ühel pöial paigast. Inimesed sõna otseses mõttes aelesid teineteise otsas, et takistada palli liikumist. Nii siis tutvuti... Sõita sai ka, päris äge on Ristnas suurte lainete peal hullata, tuult oli nii u 8m/s.  Ja adru on seal ka mõnusalt. Ma olin siis esimene, kes lohe sinna hüppe maandudes lasin ja siis tuli kohe 2 Martti ja väike Tom lohed ristis mulle järgi. Seltisis segasem liine puhastada:-) Aga adru oli selline mõnus, tuli kergelt ära. Järgmisel päeval sõitsin Külaküla rannas. Seal oli ikka veel rohkem adru, aga õnneks mina seda ei puutunud. Kahju, et kauemaks ei jäänud oleks muidu Aivo, Tarmo ja Siimu seltsis selle ülisuure mõõkkala leidmise juures olnud.

1 comment: