Saturday, August 1, 2009

Sõrve 2 päeva

Reede:
Reede päeval läksime Pärnust ära. Empsi võtsin kaasa kõrval sõitjaks. Ja umbes kell 18 Sõrves. Ehee, saarlaste tuule nipp on kindlasti see, et enne kuressaaret pani politseid kõik puhuma :D Nii see tuul sinna tulebki:D kindel see. ;) Igaljuhul, läksin siis 10 ruudusega peale. Mulle üldse ei meeldinud. Kohe läks sügavaks ja siis kui laua ära kaotasin oli eriti rõve, mingid sellised imelikud vee taimed, algul tundus nagu kalavõrk, täiega närvi läksin :D Umbes kaks tundi sõitsin, jama hakkas kaa, tuttavaid ei olnud. Õhtul olid sellised mõtted, et vaatan laupäev väiksele väinale, kas keegi seal ja siis ruttu Pärnu, aga mu mõtted muutuvad kähku. :D
Laupäev:
Terve öö ei saanud üldse magada. Väga kummaline. Ööbisime sugulase juures. Ja siis kell 8 hommikul hakkas mingi traktor kõrval maaasse puurima, eriti äge, kõrvaklapid pähe, muusika ja magasin edasi. Kell pool 10 helistab mu tiimist Martin, et kas olen Sõrves, mis teen. Ma ütlesin ,et väga ei meeldinud ja rääkisin eilsest plaanist. Siis ta veits veennis mind ümber, et ikka päris hea on, teiselpool madal ning nad sinna poole teel. No olgu, läksin jälle siis Sõrve. Päris pikalt otsustasin mitmesega minna, võtsin 6 ruuduse. Päris okei oli. No täna oli palju palju ägedam, sest oli paar tuttavat. Eriti unhooki ei võtnud, sest ma suutsin isegi niisama kaks korda vastu kivi sõita. no paar korda proovisin, tahtsin slide hp kaa teha, aga no lasin lohe ülesse ja siis teisele poole vette. ups:D raileyd failisid unhookis täiega:D Aga no vb sellepärast kaa, et 6 ruudusega on uhook veitsa teine asi :D Viskasin niisama veitsa loope ja hookis raileysid rohkem. Sõitsin vist mingi 4 h , aga täiesti läbi omadega ja käed jube kulunud:D sellest kaa, et vahepeal pidi päris palju pumpama kuuesega. :D Aga igati korda läinud päev! (Y)

No comments: