Friday, August 28, 2009

puhkan merel

Hetkel mul siis puhkus põhitöölt. Surfiõpetamise töö aga käib hooga.
Kolmapäeval sõitsime Kristiiniga Pärnu. Puhkus ühel ajal meil, ofkoors! :)

Sel nädalal oli eile hea päev. Siret ja Imre lõpetasid koolituse kiituskirjaga :)
Esmaspäeval käisid mul õed Veronika ja Monika Kakumäel veekoolitusel, nad olid ka nii tublid!
Ja enne seda oli superhea veekoolituse päev eelmine kolmapäev Kakumäel. Päeval said 3kutti kiituskirja ja õhtul õed Annika ja Helina - kes üllatasid mind korralikult oma vastupidavusega, nad olid nii nii tublid! Lõpetasime tüdrukutega Kakumäel tänavavalgustuslampide kumas kl 22.15!!! Vot sellised tsikid! Täiesti muah päev!

Aga nüüd minu sõitmistest.

Täna Raekülas SW, SSW 3-8 ms 3 tundi. Teemaks slide hp, BD loopid, uh. Kuna allatuult Pärnu ranna poole oli hea sõita siis lõpuks ma nii ka tegin ja ruigasin veidi Pärnu paradiisirannaski. Sealt tagasi siis sain õpilaselt küüti :D ja pakkisin Raekülas oma asjad kokku :) ja kodupoole tagasi. Homme olen idavirumaal perekonnaüritusel kuigi puhub :D eks Kristiin harjutab minu eest ka homme! :D

Eile sain ka ise Raekülas sõita, puhus SWW 9-12 ms ehk 7se Obsessioniga mõnulesin 3 tundi. Üritasin raileyd paremaks saada.

Ja õpetamiste kõrvalt õppelauaga olen saanud teha väikesed triibud. :D
Ahjaa selle õppelauaga suutis Kõrks eelmine kolmap Kakumäel isegi grabi võtta. Andekas no! Ja pärast oma sõidulauaga hüppas Kõrks uh üle minu - täielik highlight mu elus siis! :D

Ausalt, mulle meeldib puhkus! Liiga palju isegi. :D

3 comments:

Kristi said...

Mismottes hyppas yle Sinu? :D

Unknown said...

Ma käisin kaldal õppelaual järgi ja jalutasin õpilaste poole tagasi. Ennem kui kaldale läksin viskas ta möödaminnes käppa, mõtlesin et noh tahab uuesti et hullult sihib minu suunas sõita. Sättisin seda suurt lauda kaenlasse aga ohh ei kõrks võttis hoopis unhooki ja tegi ilusa õhulennu üle mu pea! :D Nice!

Triina said...

Krt Tallinnas on ikka mõnus, ilusad poisid lendavad üle pea. Meil siin ainult kajakad...