Wednesday, August 12, 2009

PUHUS, täna puhus!!! JEEEE:D Raekülaa

Üle pika aja sai jälle sõitma. Üli hea ikka. Ma olen praegu nii väsinud, et kohe päris keeruline on meelde tuletada, mida ma tegin . :D Hommikul tuul vilistas täiega akna taga. Kell 11 läksin peale. 6 ruudusega, aa enne sain msn-is paar õpetussõna, kuidas settinguid paremaks muuta wakestyle juures. Ma midagi muutsin, väga suurt vahet aru ei saanud tegelt, poomi surve väiksem nats. Alguses bagitas täiega, kui unhooki võtsin siis failisin ja rohkem kohe ei võtnud, vaid hüppasin üle kõrkjate ja üritasin blindi. Blind eriti ei tulnud välja, aga nati rohkem juba saan teisipidi. Täna algul loopi tehes hakkas lohe pakkima vms, päris imelik, ainult lõpuks tegin veel korra:D Siis muutus ühtlasemaks, hakkasin unhooki võtma ja jamama:D ehee, railey tuli korra välja, aga rohkem mitte , sest kuuene on unhookis ikka nii teissugune :D Siis ma veel proovisin slide hp, see oli päris lõbus:D sest sai ikka päris kummaliselt kukutud igate pidi:D korra lendas isegi laud selga, aga õnneks vastu trapetsit. Kõht läks vahepeal räigelt tühjaks ja tegime pausi, see oli mingi poole nelja ajal, juba olid käed päris läbi kaa. paus oli mingi 1h või nats vähem, siis peale tagasi, enam midagi erilist teha ei suutnud , sest väsimus oli peal. Lõpuks hakaks mul kalipso kaela hõõruma, sest liiv oli vahel, ärge küsige kuidas see sinna sai :D Maha tulles oli kell juba mingi 18 , väga rets päev, mõnus, lõpuks sai sõita :D jees:D

4 comments:

Triina said...

Tegus päev sul! Sõitsin ka üle pika aja kuue ruudusega ja midagi eriti välja ei tahtnud tulla. Vastikult auklik tuul oli

Kristiin said...

ärge nüüd jonnige ma ei saand üldse sõita, njäuu

Eneli said...

algul oli hullult bagiline ja imelik :D lõuks läks normaalsemaks nats. Aga 6 ruuduse tõmme unhookis on nii teistsugune. ahaa, tead, mul on ühel käel muskel suurem kui teised sest slide hp üritustel oli lohe vahepeal ühe käe otsas :D:D

magusasi said...

oi-hunt-on-hull-loom! uahhh, kus oli päev!