Friday, August 7, 2009

app deit

kes täna kus ja miks mitte?!

9 comments:

Eneli said...

Ma siin Pärnus nutan, et tuul on tagurpidi ja ei puhu :D

Kristiin said...

tööl ja tänase tuule suhtes skeptiline!

Unknown said...

hm mõtlesid õhtut ve? :D

Triina said...

Meil tuul tuli ja lahkus koos kõuepilvedega...

Eneli said...

Praegu oleks vist nõus kõuemürinaga koos peale minema, täitsa lõpp kui vastik, KUS PUHUB HOMME? Ma olen nõus sõitma ükskõik kuhu juba:D

magusasi said...

homme on läänerannik sõbralik. me vist teisipäeval pärnusse!

Eneli said...

jea Surphy, ma arvan, et mindi teisip ja kolmap võid leida raeküla rannast ;) hakkan hoolega uusi trikke taguma ja siis 13-15 ju võistlused, tuled ? :)

magusasi said...

tundub neh, et tuleb pärnu nädal. võistlused pärnus konkureerivad laagriga hiiumaal ja ma olen hetkel kahevahel. räägu täpsemalt!

Jana said...

Ma ka teisipäeval Pärnus. Lõunatuuled-loodame, et ka tugevad.