Tuesday, August 18, 2009

AKC (Kahoona 9,5, 4h)


Kogusin pikalt jõudu, et lõpuks päevikusse kirjutada. Ilmselt sellepärast, et nii palju, millest kirjutada ja selline super kogemus!

Ühesõnaga, Asko hea sõber, aitas mul otsustada ja regas mind Aloha Kite Challenge'le. Ise olin nii kahevahel, kuna koolitamise kõrvalt pole üldse trenni teha saanud. Reede õhtul läksime Janega Pärnusse, võtsime rahulikult. Ärgates ei puhunud üldse Pärnus, mõtlesime, et kindlasti lükatakse võistlus edasi. Plaan oli Tallinna tagasi minna, Kakukale harjutama. Enne seda käisime Kullipesas, juba olin autosse istumas ja Tallinna tagasi sõitma hakkamas, kui esimene lohe peal ja mõtlesin, et läheb nii nagu läheb, ma ei anna alla!

Kuna olen lumelauas aastaid võistelnud, siis erilist võistlusnärvi mul ei ole. Enne lihtsalt pabistan ja mõtlen, mis trikke teha jne. Võistluste ajal pole mul mingit närvi, mõtlen, et see on nagu tavaline run ja ma lihtsalt chillin. Selline strateegia töötab minu jaoks jube hästi:)

Õnneks sai enne võistlust piisavalt sõita, ma arvan, et ca 4 h. Tuul oli kõikuv, korra tuli äikesepilvega ikka korralik litter ja põgenesin kiirelt kaldale.

Meeste võistlustel on tase kõva, wakestyle on teemas, ilus on vaadata. Raini poolt muidugi super sooritus, 1. koht. Tubli töö, gratzz!

Naiste võistluseks oli tuult ikka väga minimaalselt, 4-6 m/s. Kuna olen viimasel ajal selliste tuultega palju pidanud nikerdama, siis suurt draamat sellest ei teinud. Oma heatis saingi teha max 4 hüpet, kuna peale ühte hüpet olin kõvasti allatuult vajunud ja pidin jooksma. Trikidest siis tegin hookis raileyt, backrolli ja grääbi. Võitsin heatis Jane ning läksin kohe finaali. Päris mõnus oli ca 12 min jutti ülestuult joosta, veremaik suus...hehe. Võistlesin Triina ning Marianna vastu. Finaalides oli siis sama kava: hookis railey, backroll, grääb ning proovisin ka unhookis hüpata, aga kuna olen seda suhteliselt vähe proovinud, siis olin juba kaldas ja tõenäosus et lohe pakib või alla kukub on suhteliselt suur. Inimesi oli lohe all ja kallas lähedal, nii et see jäi tegemata. Ma ei saa mainimata jätta, et Triina tegi ära super ilusa slide hp!

Lõpetasin 3nda kohaga, millega olen suhteliselt rahul esimese võistluse kohta. Aga Marttil on õigus, UNHOOKI, UNHOOKI! Ühesõnaga hea kogemus, võistlus hästi korraldatud, kõik selge ja arusaadav, omalt poolt sooviks siis suuremat triki pagasit, PEAB surfama ja trenni tegema!

Tänud korraldajatele!