Sunday, August 30, 2009

Raeküla flätt

Hommikul Hiiumaalt tagasi tuldud, aktusel käidud, siis ruttu ruttu surfama. No supper ilm oli ja mulle 10 ruudusele täpselt paras. Kaldal tundus nagu tuult oleks väga, aga tegelikult oli täiesti super. Hakkasin kohe unhook raileyt proovima. Pole enam väga ammu seda harjutada saanud, aga no mida imet, esimene kord tuli välja. Vahepeal tuli veel ja ei tulnud ja niiviisi. Nüüd ikka enamus korrad tulevad välja, põhimõtteliselt see trikk lukus, tuleb lihtsalt koguaeg hajrutada veel. unhook backrolli, tiiru teen ära aga jäin vette seisma, järgmine kord tuleb see välja juba ma usun. Üks accident oli kaa, Kalevipojaga läksid lohed kokku. Õnneks kõik lahenes ilusti. Natuke hiljem hakkasid kõik järsku ära minema ja jäin täiesti üksi, ei olnud veel üldse palju sõita saanud ja mõtlesin, et ei kavatse veel kuskile ära minna, nii ma sõitsin täiesti üksina mingi tund aega. Kui päris aus olla siis oli see isegi päris hea, sest sai ainult trikkidele keskenduda ja ei pidanud kedagi jälgima. Korra tuli slide hp kaa ära, aga no see oli küll mingi üli hihus, mingit tunnet vms asja küll kätte ei saanud. Ma tunnen end juba jube kodana, teil kõigil tulevad need trikid nii lihtsalt. Hiljem liitus Erkki kaa. Päris mõnus on õhtu sõita, vähe rahvast. Aga no kui pole rahvast on minu probleem ikka see, et need kõrkjad kohe nii armastavad mind, mingi tõmme meil, külastan neid juba liiga tihti, täna sõitsin kohate ainult niiske maa peale nende vahel ja siis panin räigelt matsu või siis kui ühe korra uh railey ajal oli suurem puhand ja hookimise ajal oli mega hoog sees siis sattusin maale ja panin selg ees kuskile maa peale. :D õnneks haiget ei saanud ega midagi, mul lihtsalt juhtub :D:D:D

No comments: