Wednesday, June 16, 2010

Suvi

Kuigi mulle on siin koguaeg meeldinud, siis veidi imestasin, et Cabaretet lausa maailma parimaks kitesurfirannaks peetakse, tuul kyll yhtlane ja monus, aga ainult 50% paevadest ja vesi nagu seakartulipold, siis nyyd on pilt selge, juttu on Cabarete suvest.
Peegelsile flatt, taiesti puhas 20 knotsine tuul iga paev 11-19ni ja prod trikke viskamas. Superluks, kuigi paeva keskel on paris raske tihedas liikluses prode ja opilaste vahel midagi harjutada, siis hommikul ja ohtul on vees vaid yksikud lohed ja ruumi kyllaga.
Ma pole kuskil, kus ma instruktorina olen tootanud, nainud ilusaid tsikke selliseid massiivseid UH-trikke ja HP-sid viskamas, nagu siin. Peab tunnistama, et see motiveerib kovasti, viskasin wave'ilaua moneks ajaks nurka ja biitsepts saab kovasti vatti jalle :) Oma FUEL' i olen lootusetult armunud:)
Tana algab PKRA, siis on, vast millest kirjutada!

3 comments:

Kristiin said...

Woaahhh Kristi, tahan ka kohe sinna vaatama seda asja. Pkra võistlejad siis harjutavad jah. Kuidas sai kartulipõllust peegelsile flät?

Unknown said...

mmmmmmm kõlab nii magusalt!
appi ma nii tahaks sooja ja flätti vett jälle! (ei taha viriseda aga igatsen)
Kle Holly siis ka seal, blond tsikk, äkki näed rannas, siis tervita!!!
kallistan!

Kristi said...

No see peegelsile on liialdus :D Aga vorreldes talvise seasongermaaga, on ideaalne nyyd.