Saturday, June 19, 2010

Jess Ariel!

Koolitasin hommikul 2 h ja peale seda pidin jargmist opilast ootama(keegi ei teadnud, mis kl ta tuleb), narvid olid labi, tahtsin PKRA d naha, lopuks lasin lihtsalt jalga.Kohale joudes sain teada, et Bruna murdis sormed, Gisela ja Poola tydrukud skoorisid, jaanud on vaid kaotajate turniir, ootasin kannatlikult sedagi, aga pettumus oli suur, Susi kyll voistles, aga parim, mis temalt tuli, oli R2B, teine parl oli kohalikult tydrukult FR kiteloop, ylejaanud tydrukud soitsid lihtsalt ylestuult ja viskasid BR, rand on muidugi kohutav, sest voistlused toimuvad Bozo Beachil(ma ei ole kindel, kas ma seal yldse kohuli ei kukuks, kui stardiks :)
Meeste kohta niipalju(ikkagi tydrukute blogi), et kogu Cabarete tahistab tana Arieli voitu, sel vennal on stiili ja homme selgub, kas Kevin voi Ariel, ma hoian poialt, et raha tuleb koju (Cabaretele ma motlen, kui Marko meie blogi juhtub lugema :)

1 comment:

Kristiin said...

PKRA ja backrollid? Njah olen varemgi näinud, kuidas mõni PKRA võistlejatest isegi raley crashib:)Karolina on sellel aastal hullult ikka arenenud, Bruna on ikka sihuke tsikk kelle võib meestega kokku panna varsti ja Gisela teeb hästi tehnilisi trikke, aga stiili ma väga ei fänna. Asia teeb ka peaaegu et kõike, nägime isegi 35 knotsiga teda 5 ruudusega slimi tegemas ja no kõike muud ka!
Lemmikud mul on stiili poolest ikkagi Bruna ja Karolina!