Wednesday, June 2, 2010

Kitepark Jam


Laupäeval jõudsin suts peale 12 kohale. Tuul puhus ja päike paistis. Kuna eelmine kord olin liiga suure lohe võtnud kakukal, siis mõtlesin, et proovin 7.5 Kahoonat. Sellel lohel on alumine ots tegelikult päris hea, nii et El Gounas oli see mu põhilohe. Kuna see jäi väikseks, pumpasin kiirelt täis 9.5-se. Läksin sellega ja oli ka vähe. Tõin autost 11 Team C, kuna C lohega on puhangutes väga raske ja proovinud olin seda täpselt 1 korra, siis natuke hirm oli peal. Eniveis kui lohe täis sain olid treeningud juba läbi. Tuul jõudis tõusta kõvasti.
Kui tüdrukute finaal algas, oli tuul nats langenud. Mariannaga veel arutasime - 9 või 7. Võtsin 9.5, kuna mulle meeldib trikke teha powered. Kahju, et enne ei saanud sliderit ega kikkerit proovida. Mõtlesin, et no mis siis ikka õnneks heat 15 min, jõuab harjutada. Pean veel mainima, et see oli mu esimene kord ilma uimedeta sõita, keeruline on popida minu jaoks. Proovisin oma heatis kickerit, aga kuna see on vasakul halsil ning vasakul halsil ma oskan küll mõningaid trikke, kuid parem on ikka parem:)
Panin sealt ilusad persekad:)
Keskendusin rohkem siis wakestyle trikkidele. Tegin nii palju railey´si, et lõpuks kuulsin: Kristiin, ära tee enam railey´si, hehe! Tegelikult oli eesmärk railey to blindi teha, aga kuna tuul oli kukkunud, siis ei olnud mu railey´d piisavalt powered, et sealt blindi maanduda, sellepärast neid nii palju enne tegingi. Esimesel katsel lendas lohe minema, käsi läks vastu leashi. Teine katse ka ei õnnestunud, 3-s õnnestus. Veel tegin backrolli switchi surface passiga ja mõned lihtsamad uh trikid, millega mul õnnestus võita.
Loodan, et vahepeal saab harjutada ilma uimedeta sõitmist ja harjutada pargisõitu ning järgmine aasta paremini!
Võistlus oli mõnus, selline no stress, muusika mängis, suur tänu korraldajatele!

Pilt: Andreas Meister

No comments: