Monday, June 7, 2010





Kakumäe oli juba ennegi LUX spot, aga kuna poisid panid sinna ka ühte reili, asub Kakukas minu lemmik spottide edetabelis 1 kohal

Reedel oli mul palavik, kuid ei suuntnud reili testimist lükata. Kuttid kes just merepealt tulid kiitsid. Alguses tundus reil väga kitsas, olin 9-ga natuke overpoweris ja ei saanud aru kuidas peale saab, hüppasin slaiderist lihtsalt üle, siis Niko näitas, mis moodi tuleb peale minna ja lust algas:)

Laupäeval oli kolmekas: mina, Niko ja Surfhouse'i Erik:) 7-ne slow tuningu peale ja vette. Oi kui mõnus oli sõita! Comp ja uimedeta Influence töötavad nii ideaalselt: pole mingeid pagisi, sõit vääga sujuv ja pehme, unhooked - perfecto! Ühesõnaga vaadake mis sellest projectist välja tuli;) Tänud Karelile ja kõigile kes oma käed külge panid: Ulvar, Andz, Lauri L. Niko, Karl Erik ja Dvigateli keevitaja :D

P.S. Võistlustel kindlasti osalen, don't worry;)

5 comments:

Kristiin said...

Lahe viidik, nüüd hakkab vähe kahju, et Pärnusse tulin, aga siia pidi ka vist mingi rail või boks tulema:)

Marianna said...

Kuulsin, et Säga ehitab Pärnusse obstaakleid, kiker juba neil olemas, üks slaider pidi ka tulema;)

Marianna said...

... ja Püünsise ehitavad Surfhouse'i kuttid parki. juba nägin sketchup'i, väga võimas!

Kristiin said...

hmm peaks saabastele jälle mõtlema:)

Marianna said...

Mis siin nii väga mõelda, kui sul jalg on 37-38, proovi minu lauda kunagi, mine tea äkki ei meeldi üldse aga vähemalt saad ära proovida õige combo: ehtne saabaste laud + ülikerged saapad
;)