Sunday, June 6, 2010

Kakumäe 04.06 ja Kitejump 05.06

Kakukal oli reedel päris palju rahvast, tuult omajagu, võtsin 7.5. Vesi oli soe ja tuul oli hea. Midagi uut ei proovinud/õppinud. Kakukal tekib ette kaldasse ilus fläti ala, aga vesi on nii madal, korra paningi pöidla maha, ja see läks mõnuga paiste.
Laupäeval käisin Kite Jumpil, võrreldes eelmise aastaga rahvast kõasti vähem ja naistest ainult mina ja Triina, kus te kõik olete, hangtime on ju iisi:)
Tuult oli alguses päris nõrk, kuid võistluseks jõudis tõusta päris korralikult, olin 9.5-sega, mis sobis selleks super hästi. Kutidel ilgelt suured lohed - 17, 16, 13,5, kuigi tuult oli kohati vast kuni 12 m/s.
Võistluse süsteem oli hea igalühel 3 katset. Oma parima tulemuse sain viimase hüppega 4.94, millega mul õnnestus võita ja üldarvestuses, kui ma ei eksi oli see ka 5-6 aeg. Jäin väga rahule!

3 comments:

Jana said...

Väga tublid olete Triinaga! Hangtime võistlusele ma oleks isegi tulnud, aga info toimumise kohta oli puudulik. Ja racest võiksin ka osa võtta. Ma üldse saan üritustest ja võistlustest teada siis kui nad juba läbi on:-) Ma küll ei tea, kuhu kõik erinevad võistlused üles pannakse ei viitsi ju kõiki võimalikke kite saite läbi kammida..Mingi ühtne kalender võiks olla? või FB-s

Kristiin said...

Me võime oma blogi ka tegelt panna ürituste info:)

Triina said...

Väga viis mõte!