Sunday, June 13, 2010

Pärnu nädalavahetus!

Laupäeval siis Amserv cup, reedel otsustasin natuke juua ja eks see laupäeva hommikul andis tunda. Tuult oli kõvasti kuni 20 m/s ja sõitsin 7.5 kahoonaga. Hüpped välja ei tulnud, parim aeg mis sain oli 3.80 (eelmine nädal sain tulemuseks 4.94). Kindlasti oli süüdi joomine eelmine päev, tavaliselt enne võistlusi magan tsempioniund:)
Viimase hüppe ajal kui rannas lohe üleval oma järjekorda ootasin, tõusis tuul nii kõvasti, et mu lohe ei pidanud enam vastu, tõmbas õhus lipsuks ja kukkus randa maha, õnneks Rauno hoidis mind kinni, et ise minema ei lennanud! Selle lohe ülemine ots on 33 knotsi. Nüüd on lohe pisut katki ka, vajab õmblemist.
Kokkuvõtteks siis 3 koht, 2ne oli Eneli, 1 Triina, palju õnnnneee!
Pühapäeval käisime Raeküla flätis, sõitsin 6 nemesisega 2009, paras unhooki jaoks mulle. Kuna mu vanal poomil on üks juhtliin pikemaks veninud, on unhookis raske sõita. Ise olin ka roostes, midagi erilist välja ei tulnud. Tuleb rohkem sõita.
Olen 4 nädalat jutti võistelnud, nüüd tahaks trenni pausi, hihi!

No comments: