Monday, June 28, 2010

Nädalavahetus ja Slingshot RPM 2010 (26 -27.06.10)

Mõnusalt magus nädalavahetus uute lohedega. Kõik rääkisid, et Slingshot pole eriti midagi selle aasta RPMide juures muutnud aga kui vette läksin olin täiesti segaduses. Tegelt juba kaldal vaatasin, et kuju veits teine. More like c-shape. Suurusteks võtsin 8,10,12 m2 sest tuuleulatus ka veidi väiksem. Powerit seejuures meeletult, eriti unhookis. Esimesel päeval läksin nii õrna tuulega peale ning arvasin, et lahti hookides raudne backstall aga vaat, et käitus isegi paremini, kui hookis. Vanadega nii ei olnud. Veel on kõvasti hangtime'i juurde tulnud. See oli teine asi, mis mul juhtme kokku jooksutas sest 2009 rpm'iga nii kõrgele hüpates ma enam unhooked trikke teha ei suutnud. Kiteluubid on ka palju jõulisemad, esimesega pidin hirmust püksi laskma sest tõmbas ikka ägedalt horisontaalis. Poom on samuti arengu teinud, chickenluubi Q.R ei karga enam iga liigutuse peale lahti ja üldse on chickenluup kompaktsem ja väiksem (no rauda võiks veits vähem olla). Donkey dick pehmem, talvel kindlasti lihtsam. Keskmistel liinidel pöörlev jubin, mis sinu eest spinne välja keerab. Mõnus!

Nädalane ajutrenn ei olnud mu lihastele väga hästi mõjunud ja nii suutsin esimesel päeval esimese railey to blindiga nuudlid täiesti ära rebestada.
Võtsin siis rahulikult ja proovisin seda imetabast Darkot. Ma algul ei teadnudki, et filmi järgi tehtud laud aga vend Andres tuli - vaatas jänest ja "Donnie Darko".



Laud iseenesest väga mugav, eriti sidemed. Kuna sõitsin 132 cm lauaga, siis tundus, et täit powerit poppides ma sealt välja ei pigistanud. Tomi väitel viskab nagu vedruga veest välja. Tahaks täitsa tillemat proovida. Samas maandumised on palju pehmemad, kui Lunacyga.

No comments: