Saturday, September 19, 2009

Talv ei tulnudki täna

Vat, kus lops. Jätsin karupüksid koju, võtsin bikiinid välja ja siirdusin mereäärde. Viimastel päevadel olen tegelikult juba sussi ja ühel õhtul ka kindaga surfamas käinud sest vesi kuidagi ebameeldivalt külm. No vastik maandudes kondi raginat kuulda.
Aga täna!! Täna oli superluks suvi. Tuul läänest 7-9 m/s ja esimestel tundidel mõnusalt ühtlane. 10 ruudune oleks ehk ideaalsem variant olnud aga Tom tahtis ka veidi sumada ning võtsin 8 ruuduse. Lowpower meeldibki mulle rohkem.
Viimasel kolmel surfipäeval olen kõvasti vana harjutanud ja väikese lisana sinna juurde blindist slide hpd üritanud. Mõtlesin, et umbes sama, mis tavaline slide hp aga korduvatel katsetel jooksis juhe täiesti kokku ja pidin asja veidi süüvima. Täna võtsingi kaldal poomi kätte ja nuputasin kuidas trikk käib. Nagu siis vastupidi slide hp - tagumise käe asemel kasutad esimest ja leashi paned ka teispoole.
Läksin kohe vette proovima aga esimese hooga ikka luubid ja selili kukkumised. Progress polnud enam mägede taga ja üheltmaalt tuligi üks perfekt sooritus. Siis juba teine ja kolmaski. Pole aga üldse nii lihtne, kui slide hp ja ma ei kujuta ettegi, et ma peaks teda suurema tuule ja railey to blind raames tegema. Appi :S

1 comment:

Unknown said...

Mmmm suvi...bikiinisurf! mmmm
Ah sa teed need trikid eniveis varsti ära tsikk! Im sure of that!