Monday, September 7, 2009

Raeküla flätt

Koolis koju ja siis kohe esimene mõte oli, et puhub. Tegelikult peale kooli on algul suht raske minna, vähemalt täna oli, hull laiskus peal no. Igaljuhul ma siis läksin 10-ga peale. Algul oli nats palju. Hüppasin aire lihtsalt, kõrkjad on siiani väga külalislahked mu vastu :D:D Igaljuhul mingi hetk viskas kopa ette niisama airidest. Tegin raileyt , ei tulnud mingi paar esimest korda ja siis hakkas tulema. Hmh, nõme jalg ikka, täitsa valus oli :/ unhook backrolli tegin kaa, aga veel ei suuda edasi sõita. Igaljuhul jalg muutus järjest valusamaks, siis ma igakord mõtlesin, nüüd viimane:D Aga nii oli umbes 20 x järjest no , lihtsalt ei suutnud ära minna. Siis sõitsin sinna juurde juba kus tuleks maha minna, aga no muidugi ma läksin mööda sealt ja teisele flätile uuesti hüppama, lihtsalt selline kiusatus. Reimsigi sõitsime lohed kokku kaa, ta vaatas et läks mööda, aga ei läinudki, ups :D Minu lohe läks tagurpidi ja liinid väga kahtlaselt, edasi sõitmine oleks võimatu olnud. Siis me seal veits jamasime, Reims aitas mul korda selle, kuskilt tuli poom läbi tõsta, mul mõistus kunagi ei võta endal selliseid asju, kui kuskilt miskit peab niiviisi läbi panema. Peale seda veel sõitsin pisut ja siis läksin maha. Mingi 2 h kokku vist.

2 comments:

Triina said...

Päris hea, haige jalaga isegi uusi trikke tuleb :D

Eneli said...

backroll pole eriti uus ju, unhookis lihtsalt veits teistsugune:D