Thursday, September 17, 2009

El Gouna, 1,5 h Kahoona 7,5



Eile oli mul kokku 3 õpilast, hommikul tuult ei olnud. Kui tuul kell 11 kohal oli, siis koolitasin terve päeva, ise sõita ei jõudnud. Otsustasin eile lühikesed surfikad panna, mis oli vale otsus - jalad täiesti katki kraabitud nendest, selg on trapetsist katki. Õhtul oli meil väike party, ühe kuti sünnipäev - sai Bacardit juua ajee.. Avastasin veel enne magamaminekut, et olen külmetanud..bullshit. Tänaseks ei olnud mul ühtegi õpilast kirjas, plaan oli ise sõita. Hommikul oli tuul väga puhanguline ja lisaks low tide, sõitsin veits, ei midagi erilist ei teinud, mõned raileyd, mõned backrollid. Ma ei oska päris kõva tuulega suurt midagi teha. Passisin ja ootasin high tide, vahepeal läks meie boss Celine sõitma..ilus vaadata, chick teeb selliseid trikke nagu 313, blind judge, railey to blind, hp ja midaiganes veel, kõik need ta õppis ära siia tulles, motiveeriv:) Läksin ise peale 7,5sega ja no ei saanud pussytada, tõmbasin korraliku loopi ja crashisin sajaga põhja, põlve katki. Siin on ju eriti valus, kui midagi katki on, sest vesi on sitaks soolane. Peale seda lasi üks õpilane veel lohe minu oma otsa, otsisin oma liine ja kolleeg Leo soovitas mul kite alt läbi minna ja oma liinid kokku korjata. Noja kui lohe all olin see lohe sahmis korralikult, et olin lohe all vees ja päris uppumistunne oli..õh vastik. Õhtul õpetasin ühte inglast lauale.

3 comments:

Marianna said...

Ouch, shortsid ka verised:(
Hüppasin El Gounas ka julgelt täpselt senikaua kuni käsime snorgeldamas ja nägin põhja. Kõige hullemad olid sellised karbid, teravad nõelad ainult paistsid liivast välja: http://www.lucylearns.com/images/ocean-sea-shells-ocean-shells-picture-15.gif
P.S. Ärge karpe ja koralle kaasa võtke, lennujaamas põhjalik kontroll, kõik taskud-kottid

Marianna said...

http://gemworld.ru/UserFiles/image005(2).jpg - leidsin õiget pilte

Kristiin said...

Meil on korallid taga tegelikult, ja ilusti näha, seal ma ei hüppa. Tegelt oli low tide ja puhas oma lollus, panin liivapõhja!