Thursday, September 24, 2009

mis ma oskan öelda! sügis mulle meeldib, sest nii palju saab surfata!
eile andis Keio Pirital uut Royali 2010 One'i proovida. hell yeah i fell in love. jube mugav, mõnusa kujuga ja kerge laud, nagu taldade peal sõidaks. strapid elumugavad ja padjad pehmed- iseasi aga kui vastupidav ja tugev see on. essa kivi otsa komistades võibolla pilbasteks. praegune kristiini vana best drive on mitu kihti juba igast parandusi saanud ja töötab hästi :) kuigi jaa, padjad jube kõvad- põrutab ikka kõvasti. pirita rand mulle eriti ei meeldi, jube lainetab, wave'i jaoks muidugi mõnus ja ka purilaudurid ruigasid, aga mulle meeldib flat rohkem. nii et eriti midagi juurde ei õppunud, tegin seal frontrolle päris kenasid ja hullasin ka laintes, aga eriti mõnus ei olnud. Jalg kiskus ka krampi, vesi ikka päris külm tallinnas!
üleeile sai püünsis oldud- seal on ikka igati pöörfi, pimedani välja sõitsime, olin vist viimane, kes veepealt lahkus. surf's up!

No comments: