Tuesday, September 15, 2009

1 session in mangroovy spot

Minul oli täna õpetada prantslanna nullist, kahjuks väga hästi ta inglise keelt ei osanud, triky. :D Et õppimine on jaotatud siin 3 ossa, kui 1 õpilane siis 2+2+2 tundi, kui 2 õpilast (max) korraga siis 3+3+3 tundi kokku siis homme ja ülehomme jätkame temaga.
Homme ma siis kl 11-17 vees õpetamas.

See päris soolane vesi on esialgu võõras ja korallid ka. Ja muidugi kuum päike! Rääkisin täna päeval Celine´ga imekiiresti eesti keeles - ju aju kuumenes üle! :D

Peale õpetamist lendasin ise ka peale, poolteist tundi tutika 10,5 obsessioniga. Lohe oli ülimõnus, suure lohe kohta ikka päris nobe.
Enamus ajast uurisin veepõhja, et aru saada, mis siin toimub. Slide hp tuli kenasti, sõitsin edasi nagu oleks alati seda viiele teind. See tegi tuju heaks.

Igal hommikul kl 9 tuleb "kontoris" olla. :D Täna läksime peale chilli "kontoris" Alexi, Luca, Rosie ja Celine´iga sööma, täielik fiest oli, kõht on siiani kurguni imehead sööki täis. Mõnus. Nüüd on unts peal ja pisike igatsus mu tüdrukute järgi. Istume netikohvikus, sest kodus oleks netti omada ropult kallis. Päikeselised ja tuulised tervitused!

9 comments:

magusasi said...

oi kade, kade! kõlab nagu muinasjutt!!!

minu sharm ikka ei võtnud mind, sest tahtsin inimest vähemalt kuueks kuuks, seega kui keegi peaks mind el gounas taga nõudma, andke teada!

tulen esimese hüüdmise peale!

Eneli said...

Ma ei tea, ma ei julge enam seda blogi lugeda. ma lähen kadedusest roheliseks ära:D

magusasi said...

eneli, sinuga täiesti nõus... ma seepärast kipungi ka minema...

Eneli said...

Jap, ma mõtlen kaa siin külla minna sinna:D

Triina said...

Ahh nõrgad olete. Karupüks jalga ja eestimaa suvi jätkub! :D

Kristi said...

Oige Triina!To Magusasi, kui tahad toesti hommikust ohtuni vees istuda ja juhendada, mis kella lohe lennutama peaks, siis saada aint maile laiali, tundub, et koolitajate peale on noudlust jalle kovasti:)

Kristi said...

Janele ja Kristiinile palju terviseid!

magusasi said...

kristi, IKO läbi käidud, destination ka. hetkel listis veel vietnam, filip ja aruba :) veel ideid?

magusasi said...

ps. kristi, ma olen tegelikult surphy :) magusasi oli kunagi mu blogijanimi ja siin see silt ka jätkub...