Saturday, September 19, 2009

Kakumäe

Mnjah, üle pika aja käisin vees, seljaga on olnud kehvasti. Aga sõitsin soojenduseks 1,5 h 7,5 Kahoonaga, teised jälle 10+m2 lohedega. tuult 7m/s. Täitsa mõnus oli. Ainult peale minnes mõtlesin tükk aega, et damn jälle see adru ja mitte vähe.
Otsustasin sõita nii, et kuiva lohega maale tagasi saaksin, hüppasin ja isegi paar raileyt tuli välja, vist ikka koba peale.-) Aga ise rõõmus.
Ja siis nõrgana nagu ma hetkel olen otsustasin kaldale minna, aga noh ikka viimane triip veel ja siis noh oli üks tshikk mul teel ees parasjagu lohet üles tõstmas. 2 varianti kas tagasi pöörata või eest madalalt läbi sõita. Sõitsin eest ja logish kukkus tal lohe täpselt minu 4 liini keskelt läbi, tal olevat lohe konksust lahti tulnd ja leashi lasi ka lahti nii, et ma hoidsin oma lohet vees ja selle küljes kusagil lohe läheduses oli ta poom mille küljes omakorda eemal tema lohe.
Nii et nii palju mu kuivast lohest ja logish u 1h adru noppimist.
Õnneks oli mul Rain kaasas, ta otsustas algajana adrusesse vette üldse mitte minna, et mitte liine puhastada. Aga no ikka tuli puhastada....
U kell 15.00 oli väga palju lohesid peal. Tundsin ainult 3-e neist inimestest ja vääääga palju uusi tshikke on sõitmas. Koolitajad on suvega tublit tööd teinud:-)

1 comment:

Unknown said...

Nii tubli railey!!!!! Juhuu!!!
Tänud, mis selle tsiki nimi oli? Siis tean, kas oli üks minu tibudest. :D

Vetikate järgi küll ei igatse. Aga hea et Sul oma beachboy kaasas oli! :D
Keep on rokin girl! Ja tule külla, siin on nii luks!