Wednesday, September 9, 2009

Surfa või segaseks 78999

Tuult päeval ööl ja koguaeg, vali ainult, millal minna. Õhtul puhuvad eriti magusad ja ühtlased tuuled.
Millest siis alustan? Sellest vist, et vaevlesin mõniaeg tagasi trikipõuas, kui ühtäkki hakkasid puhuma väikesed, ühtlased edela tuuled. Mis siis muud kui - kiteloop. See pole just mu lemmik trikk aga kuna mul ühtgi muud võtta polnud siis otsustasin lõppude lõpuks unhooked kiteluubi selgeks õppida. Esimesi arglikke katseid tegin fishpole tehnikaga. Sellega aga ei suutnud kuidagi veest välja poppida sest luup käis niivõrd kähku. Seejärel võtsin kasutusele tavatehnika, millega kohe esimene õnnestus. Maandumised nagu polegi nii jubedad, kui hooked kiteluubiga. Teisel halsil on nad mul siiski päris naljakad. No ei tea mida seal nii valesti teen, et jalad krampi lähevad ja põrna rebestuse moodi tunded pärast maandumist valdavad. :D

Kuna rebestused ja krambid veel piisavad polnud siis loomulikult otsustasin ära proovida unhooked backroll kiteluubi. F-16neks ma teda veel nimetada ei julge sest polnud piisavalt powerit sees. Pussy F-16 siis. Esimene läks veits metsa aga teine tuli juba picture perfect.

Tänastest sündmustest niipalju, et minust oleks äärepealt roadkill saanud. Teate ju, kuidas videodes vennad effektselt poomist spinne välja löövad? Noh täna meil Tarmo otsustas ka effektne olla ja sedasama minu taga sõites teha. Pläraki lohe hooga vette, liinid täpselt minu otsa. Hea, et mul aeglane hoog ja müts peas oli, muidu oleks kõrvadest ilma kah. Päris rõve tunne.
Muidu oli üks ilusamaid surfipäevi üldse, megaühtlane tuul ja mõnus soe päikeseloojang. Ohhhh..... suvi ära mine

7 comments:

Eneli said...

Mmm, ma olen kade :D

Anonymous said...

Keep it going, Triina;)
Üleüldiselt see aasta on olnud tšikkidel väga progressiivne tänu heale sõbralikku konkurentsile ja õhkonnale;) See on ju hea motivatsioon!
P.S. Nii mõnigi mees pole hooaja jooksul raleyga hakkama saanud:))

Anonymous said...

Marianna

Kristiin said...

Tubli, tubli...väga hea ja Marianna sul on õigus. Selline kokkuhoidmine ja muljetamine mõjub hästi, teen talvel lumelauas sama asja (see aasta muidugi jääb vahele) ehk siis blogi. Saab koos sõitmas käia jne. Marianna palun teid blogi kirjutama meile, mis sa arvad:)?

Triina said...

Jap Kristiin tegi meiega imesid. Enne nokitses igaüks oma nurgas ja valitses täielik pimedus. Nüüd aga teeme trikke, käime võistlustel, utsitame üksteist. Äge! :D

Anonymous said...

Võtke kampa!;)
Marianna Voznessenskaja - Liquid Force tiim
Mida peab tegema, et hakkata blogi kasutama?;)

Marianna

Unknown said...

Marianna lisasin Su kasutajaks, said kutse oma meilile mariannaex@gmail.com. Mine loe ja siis tule logi sisse! :)

Tüdrukute tiimi idee hakkas meil Kristiga juba eelmisel suvel küpsema ja sügisel siis tegime blogi ära.
See idee oli puhas kuld! Te olete kõik nii lahedad ja mul on nii hea meel, et see blog ja tiim on meid sidunud ja seob ja motiveerib! :D