Thursday, September 17, 2009

PAROS

Olen Parosel olnud veidi yle kuu ja 10kg juurde votnud :D Kesa kaa, tanasest joob ta naiteks kohvi ilma suhkruta ja olust loous ka :D
Uskumatu, milline kontrast Egiptusega, Parose loodus ja Vahemere juustud, veinid, oliivid jne...kindlasti on Egiptuses ka ilusaid surfikohti, aga see, kus meie olime, oli tosine pommiauk ja lahim keskus, kus mingi elu kais, oli 45min jubeda sinise bussiga. Siin teeme rolleriga paari tunniga saarele tiiru peale :D Ja siin on NII ilus, vahel ma motlen, et mulle meeldib siin rohkem kui Boracayl :)
Rand on suur(kilomeetreid ja ainult kaks keskust :)) Asub kahe saare vahel, side shore wind, Venturi efekti tottu, kui tuult on, siis ikka kovasti, olen siin saanud vaga vahe soita, (tood on liiga palju), aga kui soitsin, siis 5,5m2 F One ga ja tiris nagu loom. Viimased paevad on vaga vaikne, koolitused oleme ara jatnud, instruktorid on laisad, kui peab vaeva nagema, et lohe yleval seisab, siis on lihtsam koolitus edasi lykata, selle eest saime ise suurte lohedega uusi lollusi oppida, mina alustasin Kitelife i ja oma trikiopetuste jargi erinevaid ollie grabe, tuult oli vahe, siis nagin, et George soitis yhe jalaga, yritasin jagi teha, aga max 5sek onnestus. Triina, Triina, kuidas seda tehakse?

4 comments:

Jana said...

Mäletad ütlesin, et Kreeka megailus maa, hea söök, türkiissinine meri... Loodan, et teid ikka ära tunneme kui jälle näeme:-) Olge siis juustude ja oliividega ettevaatlikud:-)

Unknown said...

Mmmmm mina võtaks seal ka raudselt kõvasti juurde! :D Meil on siin El Gounas ka liiga head toidud aga homsest oleme veidi dieedil, ostsime juurvilju mis on üliodavad siin. :D
Täna me sõime näiteks roomie Lucca tehtud pastat, mmm I say.

Miss u guys. Ehk ikka näeme varsti!

Triina said...

Peaks oma talviseks sihtkohaks siis mõne saarekese valima. Aga seda one legged trikki ma ei olegi proovinud veel. Õpi kähku ära ja koolita meidki :))

Surfipiiga said...

No Kristi, mina ei usu, et sa oled 10 kg juurde võtnud :)