Thursday, July 29, 2010

Pärnu ja Salmistu

Pärnus käisime eelmine nädal neljapäeval, sain oma 10,5se Obsessioniga 2 tundi kirja, alguses olin underpowered ja sain aint triibutada, siis kui tuul tõusis oli aga täitsa ok. Üllatusin aga et nii kitsaks läks: päevitajad kõrkjate ees liivaluidetel, suplejad vees ja palju koolitajaid ning sõitjaid kah. Liivale lähemal flätil oli ikka väga kehv trikke teha ruumipuuduse tõttu, kolisin siis veidi sügavamale trenni tegema. Pärast läksime Kristiiniga veel wakei sõitma, ma esimest korda :D aga lahe oli, veider aint et goofys sõita oli wakeis täitsa strange. Lahe, tahaks veel! Vidrik näitas taset - silm puhkas!

Reedel läksime siis Salmistu flatile, tegime Kristiiniga ühe mõnusa sunset sessioni. Taevas oli nii punane, et ma unustasin vahepeal loodusest lummatuna trikid ära.
Tuult oli siis jälle 10,5sele Obsessionile. Tunnike kirja.

Laupäeval võistlused. Laine-chop-sügav vesi thats Salmistu sadam. Enne võistlusi ei tuld mul seal raley ka normilt välja, see kiskus tuju alla.
Mu 10,5ne Obsession töötas esimeses heatis, siis tuul tõusis, et mu uus 7ne Obs alles Itaaliast teel, proovisin Risto 5 Passionit, mis mu heaks töötada ei tahtnud, seejärel jooksin mööda randa, et 7ne Obsession saada, Oll laenaski enda oma, kiirelt liinid külge, samas teise heati ajaks oli tuul jälle vaiksem ja ma oleks võind oma 10,5sega ka sõita. 1 heatis olin Kristiiniga, teises Kerliga. Ma ei hakka keerutama ja ütlen otse välja, et esinesin kehvasti, läksin peale esimest bodydragi kohe endast välja ja kukkusin lahmima, nauding oligi kadunud, seega ei tuld ka välja midagi, pool ajast bodydragisingi. Ainult 1 trikk oli, millega enda puhul rahule jäin back trans downloop aga noh see on väga lihtne trikk kah! :D
Aga tüdrukud olid kõik nii tublid, kõigile neile respect ja Kerlile kiiret paranemist!
Ollile ja Ristole tänks lohede laenutamise eest!
Triinaga nõus, armas kodune võistlus oli, vähe võistlejaid (võiks rohkem olla) ja hea korraldustöö!
Nüüd tahaks trenni teha. :D

No comments: