Saturday, July 10, 2010

Yes Paralepa it is!

Esimest korda siis seal sõitmas. Mhm lemmik, paradiis! Uskumatu madal suur flät,raudne uus number 1. Ruumi oli nii palju, et sai kenasti koolitada, ilma et kellegile ette jääks! Suur tänu õpilastele kutsumast. Koolitasin umbes 3 tundi ja nii tublid õpilased, kõik tuli jube hästi välja neil, super, super super! Pärast seda nautisin tunnikese ise seda ilusat flätt 11 Team C-gai. Tuult jäi siis vähevõitu, et suht kangutama pidi, aga raley2blind 100% maandutud, harjutasin back2blindi, mis ikka ei tulnud, samas pole kõige lihtsam trikk ka, et anname natuke aega. Ilmselt olin mina üks nendest kes poidest paremal sõitis, kuna paar inimest seal samuti sõitis ja poid eemal olid, siis ei teadnud, et see on ka ranna ala. Ma väga vabandan, enam seda ei juhtu. Reedene päev möödus kodusel Kakumäe rannas, tunnike sõitu 11 Team C-ga. Madal on ikka mõndasid trikke ei julge proovida. Back2blindi katsed mõned, hiljem tuul tõusis ja blind judge mulle meedib harjutada, kui korralikut powered oled, nii et kasutasin seda ära ja harjutasin blind judge, ei saand poomi kätte, peab ka ikka veel korralikut harjutama. Proovisin täna esimest korda ka uh crail grabi, mis on eriti stiilne, sai isegi mingi gräbikese ära teha, aga kujutan ette, et eriti ilus see välja ei näinud. Siis tuli mulle üks tore õpilane, kellega siis täiesti algusest koolitust tegime ja nagu ikka, sai super hästi hakkama. Koolituse poole pealt, Eestis on ikka super õpetada, sest kõik, kes koolitusele tulevad on motiveeritud ja tahavad õppida, kuna edaspidi enamus selle alaga ka edasi tegeleb. El Gounas oli vähe teistmoodi, seal olid turistid, kes näevad lohe õhus ja nende jaoks on see nagu sukeldumine- lähme proovime. Enamus ma kujutan ette, ei tee seda võib-olla enam kunagi, sellest ka on nad vähem motiveeritud ja sina pakud neile kui head ajaveetmise võimaust. Eniveis peale seda tuul kukkus ja võtsingi Harrilt kiirelt konksust 12 2010 Vegase 12m. Olen tegelt selle lohega päris mitu korda sõitnud ja võrreldes minu lohedega on poomitunnetus ikka hoopis teine, aga nagu iga lohega, paar päeva sõidad ja siis harjud ära kuskil 30 min pumpasin sellega ja mõni trikk ka ja koju. Nüüd on siis päris tuuletu, mu uus moto: RIDE EVERY DAY LIKE IT`S YOUR LAST! Ja nüüd kõik Pärnusse wake´ima Video ka Aaron Hadlow ja super nice crail grab!

No comments: