Sunday, October 25, 2009

Surfimeka

Vaikselt hakkab kohale joudma, et olemegi surfimekas... Superkoht!
Ajavahega ei harju kuidagi ara, hommikul viie ajal lahen juba meie valikooki tahmaste pottidega kolistama(kohvi keetma) ja kuue ajal ajan juba Kesa kohvi jooma, eile laksime peale varahommikust kohvi surfiranda, algul plaanisime lihtsalt vaadata,
kohapeal tuli hull tahtmine ise ka ara proovida...Mina muidugi vana hadapatakas hullult kartsin algul, eriti seda, et see kolakas lendab mulle vastu pead, siis alles kui juba paar korda olin nainud, et ta ikka lendab eemale, siis mul oli kohe vaja karta seda, et kui ma seal kohuli aerutan, siis teised, kes laine tagant mind ei nae, need soidavad mulle otsa...hahahaa...parast tuli valja, et Kesa oligi kellelegi sisse soitnud...mul vedas. Tegelikult oli vaga lahe ja moned korrad sain isegi pysti ja vahelduseks kaitimisele teistsugune fyysiline trenn, meil on sellest aerutamisest biitseps taiesti labi tana. Lounaks tulime tagasi kaidiranda, soitsime kella neljani ja ohtul kaisime soomas Ovega(purjelaudur Eestist)
Kui keegi plaanib surfirisi, siis Cabaretele igaljuhul, juba praegu(okt'nov on siin koige halvemad kuud tuule suhtes)puhub siin korralikult ja detsembrist augustini pidi olema statistika jargi 30 paeval yhest kuust yle 15 knotsi tuult...Ootame kylla!

2 comments:

Jana said...

Kas te seal siis töötate või puhkate?

Unknown said...

Ohh ja ahh! Nii lahe! Lõpuks said ära proovida oma ammuse unistuse, mille pärast kitesurfini jõudsid! :) Pilte!