Tuesday, October 27, 2009

Loe ja kadaesta!
Ühed El Gounas, teised Cabaretel, kolmas Arubal..... ei teagi kohe kuhu kellele nüüd külla sõita.
El Gounasse suurem kamp eestlasi minemas, et kas peaks ka ühinema, samas kariibid on ikka palju eksootilisem. Cabarete olen Google Earthis omale selgeks teinud, väga śeff koht, nagu allpool lugeda saab siis Surphyl oma maja Arubal-pole ka paha. (ei tea kas sul seal veel vabu tube:-)?).
Ma olen segaduses!
Ise käisin viimati sõitmas septembri keskel Väänas, kus umbes peale 2 triipu ristus mu liin purjelauduri purjega, mille peale lohe luupidega kaldale kukkus ja ühe surfilaua kiilu otsa kile katki rebestas. Sellega siis lõppes hooaeg ja üsna varsti läks ka väga külmaks.
Et ega enam vette juba ammu üldse ei tõmba. Imestan et eelmisel sügisel novembri lõpuni suutsin sõitmas käia. Praegu tundub see täiesti ulme. Isegi tuuleprognoose ei vaata ja isegi seda blogi tihti ei loe, et mitte end ärritada:-)
Lisaks olen ma seljahaige ja ega eriti julgegi sõitma minna. Olen käinud kiropraktiku juures ja nüüd olen hiina massaaźi salongis alaline klient. Jaanuaris pidi keegi hiina doktor siiamaale saabuma:-)
Järsku peaks hoopis Hiina või India ayurveda tervist taastavatele reisidele mõtlema, aga ei...
no tahaks ikka surfata:-)
Alguseks mõtlesin El Gouna reisile. Nädalaks, samaaegselt Martti laagriga. (7-21.11). Kas keegi eestimaal viibivatest naistest oleks huvitatud sinna minekust? Ma olen üksi, vajaksin toakaaslast?
Uuel aastal võtaksin kariibid ette:-)

Tuult, edu teile international chicks!

2 comments:

Eneli said...

Mina tahan kuskile minna, ma ema või isaga tuleks kuskile :D aga mae it ea kuhu ja mingi nädalaks või 10 päeva:D kool kool kool -.-

Unknown said...

El gounas on mõnus! Lahe Jana, et tuled!!! Kui teid rohkem kui 1 siis on mõistlik korter üürida siin!