Tuesday, October 20, 2009

Esimesene paev Cabaretel

Reis oli pikk ja kurnav, 4h laevaga Paroselt Ateenasse, oo lennujaamas, 3,5h Brysselisse, paev Brysselis ja oo lennujaamas, 9,5 h Puerto Platasse...Bryssel oli meeldiv yllatus, ilusa arhidektuuriga linn, pool paeva moodus keskaegseid kirikuid kylastades ja pissivat poissi(tundus koige tahtsam Brysseli symbol kaartide ja suveniiride jargi) otsides, lopuks leidsime ka, oli selline pakapiku suurune pronkskuju ja pissis toesti.
Olen Cabaretest nii palju lugenud ja legende kuulnud, et kuigi meil siin palk on vaike, siis ikkagi ma lihtsalt PIDIN selle koha ara nagema...Jutud vastavad toele, tuul puhub aastaringselt, lapsed viskavad hammastavaid trikke, elu on kallis, surfikoole on palju ja opilasi vahe, majanduskriis USAs pidi seda kanti eriti mojutama...
Kui kohale joudsime olime surmvasinud ja natuke isegi pettunud, ei teagi mida ootasime, peale Parost on vist raske midagi ilusamat leida...Siin on sarnane Boracayle, palmid, niiske ja kuum, liivarand, ookean...ainult, et hinnad kymme korda kallimad...Koige paremini uues kohas toimib alati paar tundi surfi ja vaatamata vasimusele laksime vette...olin algul veidi hammingus, tuul oli kyll hea, aga vesi oli tosine chopp, tiirutasin seal ja peale mone hadise rolli ei osanudki nagu midagi teha, motlesi, et minu UH karjaar jai kyll Egiptusesse ja et mida ma siin nyyd siis tegema hakkan, aga siis hakkas soitjaid jarjest kogunema ja kui esimesed yle riffi laksid, soitsin neile jargi ja seal oli kyll tosine fun, lainetel ei ole peale Vaanat enam kuskil soita saanud, aga lained mulle meeldivad, loodan, et saan nendega siin veel sobraks.
Parast soitu viskasin rannatoolile, et vaadata, mis Marko siis selles chopis korda saadab, aga pilk jai mingile 7 voi 8 a poisile, selliseid nagu muuseas visatud triple HP sid , ei nainud ka PKRA etapil Kreekas, hiljem selgus, et poisse oli rohkem ja trikke kaa...Marko tuli veest valja ja ytles, et siin kyll midagi uut oppida ei saa, aga siis jai korra vait, viipas poiste peale ja ytles, voi noh, nagu naha saab ka...
Kohaliku aja jargi 7 paiku juba magasime, oosel tousin korra yles ja laksin valja, tahed olid eredad ja ookean kohises, ilus oli ja hommikul kui laksin kohvi jooma, siis nagin kuidas lainelaudadega tsikid veoauto kastis mooda soitsid, siis motlesin, siin voib veel meeldima hakata.

Eneli said...

Aga, kas seal kuskil mingit muud randa pole, kus flätti on vms? :)

Surfipiiga said...

Tõelised rändajad olete :)

Kristi said...

Eneli, siin on jogi, kus pidi olema tegelikult 100% flatt ja sinna saab soita 1km ylestuul voi autoga, kas tuled kylla meile_

Unknown said...

Eriti lahe et sinna läksite, meie kaks kutti korterinaabrit elasid ka seal vähe!

Kristi said...

Meeldis neile siin ka voi_

Unknown said...

jeppp, see on koht kus peab ära käima, meka ikkagi