Sunday, November 21, 2010

Lohesurfi hooaja lõpetamine Hollywoodis


Paljude chicade äraolles toimus siis hooaja lõpetamine Hollywoodis. Koht küll ootamatu, aga ega keegi sellest end liigutada lasknud, palju mõnusaid inimesi koos ja pidu üli lõbus. Mis sa ikka siin külmas pimedas eestis muud teed kui pidutsed.
Jagati ka ka auhindasid. Triina & Kristiin teile palju auhindu, kahju et te kaugel ära:-( Kathariinat ka ei olnud auhinda kätte saamas, aga Jane, Marianna, Eneli ja oh üllatust ka mina olime lavalaudadel kohal. Ei saa mainimata jätta et õigel ajal tuleb olla õiges kohas, ühe võistluse eest olen ma heldelt tasutud:-) Ning shampust joodi ojadena karikatest:-):-)

5 comments:

Kristi said...

Tubli tüdruk, palju õnne!

Eneli said...

ehe, kohal olin, aga lavale ma küll ei saanud. :D

Triina said...

Palju õnne Jana!! Lahe kuulda, et tüdrukud korralikult üle kullati. Lisab kohe motti järgmiseks hooajaks :))

Jana said...

Eneli, hiljaks jäid või???:-)

Eneli said...

No ma sellel ajal seal polnud ka, aga ma lihtsalt pole midagi saavutanud :)