Sunday, November 21, 2010

El Gouna 31.10-07.11.2010






Tere ma siis ka panen mõned pildid üles. Nagu näha pildid ainult meie imetabasest paleest:-), kus resideerusime 5 naisega, kuna surfipilte polnud võimalk tuuletuse tõttu teha:-(
See oli siis minu esimene tüngareis, ühel päeval sain korralikult 7 se lohega sõita, aga oh õnnetust olin ise liialt väsinud, et kõike sellest päevast võtta. Arvates, et ka järgnevatel päevadel puhub. Aga no ei tulnud enam midagi. Kaasas oli ka 2 õpilast, kes ka kahjuks tänu tuuletusele midagi juurde ei saanud õppida.
Pool reisist olime ikka 8 paiku rannas ootamas, aga tuuelekest oli 1h. Teine pool oli täielik chill ilma igasuguse pingeta, et hommikul randa peaks minema. Õnneks saime siis oma palee mõnusid nautida ja rohkelt linnas pidutseda.
Ühel õhtul oli meil nii 15 eestlast koos: Triina, Tom, Martti, Ahto, Sven jne. vääga lõbus olemine. Teisel õhtul tõi Ahto meile imehead looma sisefileed, mida siis koos kokkasime.
Kokkuvõttes oli väga lux:-)



1 comment:

Kristi said...

Ma arvasin, et ainult mul õnnestub tuulevaesel ajal pidutsemiseks just need päevad valida, kui järgmisel päeval puhub :D
Aga no päikest ja pidu sai, nii et korda läinud reis ikka :)