Monday, November 22, 2010

Hell (gouna) Day

Meil on siin terve nädala jutti puhunud. Kui õpetan ja surfan siis olen õhtuks päris läbi aga ainult surfamine ei kurna mind üldse :D
Paar töövaba päeva sain siin mingiaeg ja need olid mu parimad freestyle päevad. 12 m2 RPM ja megastabiilne tuul. Sain taas oma blindi maandumised jonksu ja üldse kõik sujus hästi. Kahjuks sellist freestyle tuult on siin nii vähe. Enamuses sõidan 8 m2 RPMiga ja hangin lihtsalt.

Täna oli tõeline hell day. Hommikul olin happy sest ainult üks õpilane pooleteiseks tunniks aga kõik läks täiesti pekki. Õpilane nii võimatu suhtumisega ja keskuse lohed vastikud räbalad!!!!!!! Kolm korda käisin lohet vahetamas ja pooleteisest tunnist sai kolm tundi. Mõni päev kohe on selline...
Natuke külmemaks on siin läinud ja olen kõik oma liigesed välja venitanud ning üle kurnanud. Paar tuulevaba päeva arthrostopiga kuluks marjaks... või tegelikult mitte sest juba nädala pärast olen tagasi eestis vegeteerimas ja siis on aega haigeid liigeseid parandada küll.

3 comments:

Jana said...

Ega see lihtne töö ole jah. Aga no nii tore, et teil tuult veits antakse ja päikest küllaga. Ja ära üldse tagasi taha, siin on nii pime ja vihmane. prrr.

Unknown said...

Hehee, ma mäletan, et mingi hetk tekib süsteem, lähed varustuse ruumi ja juba tead, millist lohet võtta kannatab. :P

Triina, mis uued trikid kokkuvõttes tulid?

Eile tuli lumi maha, päris ilus on, varsti saab lumesurfi :) Kuigi ka mina tahaks sooja.

Triina said...

Jajah, toimisin ka katse eksitus meetodil ning lõpuks tekkisid omad lemmikud. Aga niipalju väärtuslikku aega kulus sellepeale

Uutest trikkidest ainult s-bend to blind. Eestis ei julgend proovidagi siin avastasin hea nipi selle jaoks. Veel tahtsin lukku saada danglepassi aga krrrrt ei saa poomi kätte veel.

Homme jõuan kodu, otse lumehange