Thursday, November 11, 2010

El Giptla (07-11.11.10)

Tervitusi egiptimaalt! Olen juba paremini sisse elanud siin. Hommikul ärkan kell kuus ja õhtul magama kell kaheksa. Pooletunnine randa jalutamine pole mingi vaev enam. Pühapäevast saadik on mul igapäev õpilased olnud. Kahjuks puhubki ainult kolm tundi hommikul ja nii mu sõidupäevad lähevad. Samas on mul ikkagi hea meel, et siin head õpetamis praktikat saan. Esimeseks ohvriks oli mul üks tüdruk. Temaga aga nägin kurja vaeva sest tsikk arenes ERITI visalt. Mõtlesingi, et olen vist maksimaalselt sitt koolitaja... aga siis visati mulle sekka üks noorsand, kes tabas kõike lennult ja koolitamine oli lihtsalt puhas rõõm. Enesetunne paranes tunduvalt.
Sõitnud olen ka veits aga suurt midagi uut õppida pole suutnud.
Ei tahaks siit veel niipea lahkuda :))

3 comments:

Kristi said...

Küll varsti hakkab tuul ka puhuma, siis sa ei taha enam absoluutselt tagasi tulla :D

Triina said...

Jajah, juba mõtlengi kuhu järgmiseks põgeneda

Jana said...

Vahva sul seal, uued kogemused ka kohe olemas. Mul peale El Gounast tagasi tulekut selline kass peal, tahaks kohe ruttu ära. Siin nii pime ja vihmane. Edu!