Friday, May 1, 2009

Rohuneeme flät

Täna siis 7-9 kirdega mõnus tund presidendi flätil, no endiselt armastan seda kohta.
Traffic oli suurim mis mul seal sõites olnud on.
Laua aasad tundusid ikka suured, 2x tuli laud ära. Teisel korral saatsin ta pikalt, sest kohe kõrval vasakul olid kivid ja laud justkui hüppas ettepoole. Sain saarele, kus üritasin elueest kite´i alla võtta, lõpuks sain. Jalutasin õigele kaldale ja mõtlesin rahulikult kust uut lauda saada. Gvido oli armas ja leidis mu laua, tõi saarele ja Bountz jalutas tõi ta õigesse kaldasse. Nu uue laua asemel siis suundun poodi kahe rummi järgi. Veidi toesidei ja ega ma täna nagu rohkem jõudnudki.
Aga niiii luks päev oli, et sõita sai!

3 comments:

Kristi said...

Hea,et rummiga paasesid!

Triina said...

Päris äge seiklus sul seal saarte vahel! Ja lauaga vedas tõesti

Unknown said...

No tegelt ei olnud hullu midagi, lihtsalt surfiks oli aeg piiratud sel korral ja ei olnud isu seal lauda päästma hakata. Lisaks ma olin ikka päris tige laua peale, et jalad enam üldse aasades ei püsi. No ja kui nüüd väiksemaks panen siis on jälle oht et ei saa neid kruvisid nii kõvasti kinni nagu vaja on ja siis tulevad keset vett aasad vabsee lahti.
Nii et pm ma peaks uued aasad muretsema, et hea sõita oleks.