Saturday, May 23, 2009

22 ja 23 mai Treimanis

Sain ka lõpuks üle pika aja paar normaalset sõidupäeva. Nagu rusikas silmaauku arvestades homseid võistlusi. Olin ju oma uute lohedega nii vähe sõitnud.
Reedene sõidupäev oli täielik üllatus. Terve nädal otsa oli sinna kesist maatuult näidanud aga siis järsku hommikul näitas õhtuks edelat ja kena tormi. Punkt kell kuus me mereääres kohal olime ja nagu tellitud tuul pööras. Peaks ütlema, et päris mõnus oli, kartsin küll, et puhanguline ja kuue ruudusega kole raske nii hakkama saada aga tegelikult sain temaga päris hästi läbi.

Laupäeval umbes sama tuul aga ilm ja vesi kõvasti kõvasti külmem, lisaks veel pidev vihm. Üle pika aja ka Viljandi poisse meie kandis näha. Margo ja Ivo koos naisega ning veel keegi värske loheusku pööratu. Kokku sai meid siis merepeale päris palju. Lausa 7!! See on siinkandis haruldane nähtus :D
Nagu Eneli nii ka mina täna suurt peale hüppamise midagi teinud. Harjusin ja harjutasin endiselt kuue ruudusega. Kui vaja siis suudan ka sellega võistelda ja ehk isegi midagi sooritada.

Edu meile! :D

8 comments:

Eneli said...

Jutud räägivad, et sa pidavat ikka päris kõrgele hüppama ;) Mina olen airis väga möku :D

Kristiin said...

jep minu jutus, sorry:D

Eneli said...

kusjuures keegi vist oli veel :D

Kristiin said...

jane?

Eneli said...

ehee, eip :D Ufo vist. või no ta vihjas vms.

Triina said...

Ärge lorage nüüd, puha kuulujutud. Haibite mind nii üles ja pärast häbi, kui hüpatud ei saa :D

Kristi said...

Ma olen lugenud, et 14m ??? Paris hull!

Unknown said...

Triina Sa tegid sügisel Pärnuski ju RRF freestyle´il päris häid lende!