Sunday, May 10, 2009

Pärnus laupäeval ja pühapäeval

Laupäev

Laupäeval sõitsime hommikul Janega Pärnusse. Hommikul puhus päris palju, paras torm ca 13 m/s puhangud kuni 18 m/s - meeste tuul. Ootasime õhtut, kuna siis pidi tuul langema ja nii oligi, kuskil 4st läksime randa kuna transcom näitas meile parajat 9 m/s puhangud 12 m/s. Kohal jõudes oli tuul suunda muutnud lõuna poole ja puhus ikka 12 m/s puhangud kuni 16 m/s. Siis hakkas nats langema. Kuna mu 9ne oli nats liiga palju, siis sõitsime Jane 7 ruudusega. Tüübid olid hommikul sõitmas ära käinud ning laiasime täiesti üksi pärnu rannas. Sai hüpatud ja igast naljakaid asju proovitud ja päike tuli ka veel välja. Uhh ma armastan Pärnut. Õhtul veel väike grill, saun ja sagria-pöööörfi, ma tahan nii igapäev ju elada:)




Pühapäev

Hommikul sõitis Oll maja ette ja hüüdis, et ruttu merele ainult hommikul puhub. See ei tulnud uudisena, aga siiski kalipsod kodus kiirelt selga ja merele. Rahvast oli palju, naistest kohal: Mina, Jane, Eneli, Liina ja Kata ägeäge:) Ilm oli super, puhus mingi 7-9 m/s, päike paistis ja vesi oli soe kui supp. Tegin kiiremad tiirud ja vaatasin et Jane kaldal. Tal jäi 7 ruudusest väheks, andsin siis oma lohe Janele, meil siin põhimõtteliselt juba kahepeale lohed:D Siis kui rikaks saame, saab ilma jagamiseta:D
Kui Janel sõidetud, tegin ise ühed kiiremad tiirud, mõned hüpped ja siis vajus tuul ära, Pärnu kutid harjutasid luite peal unhooki. Avastasin, et mu kallis on natukene vigastatud, peabalooni pealt on riie katki ja balloon punnitab välja. Ravin ta varsti kohe terveks!
Tagasi tallinnas on nõme ikka olla, pärnu ruulib!!

4 comments:

Eneli said...

Ou jeaa, Pärnu on parim !! :) Ohh issand, ma ei ole kunagi tallinnas surfamas käinudki :D upps:D

Kristiin said...

:D jõuad veel

Triina said...

Kohe näha, et tark ei torma, teie laupäevast sõitu mõtlen :D
Lohele head paranemist!!

Surfipiiga said...

Teil käib pidevalt üks tuule ootamine :)! Aga lahe, et jagate oma kullakesi, nii on mõnus...